جمال پور: درخواست میزبانی رقابت های کشتی فرنگی جام تختی را به فدراسیون داده ایم

به گزارش مجله چایی، سرپرست هیئت کشتی استان خوزستان با بیان اینکه خواهان میزبانی رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی از فدراسیون کشتی هستیم، گفت: درخواست میزبانی رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی را به فدراسیون داده ایم.

جمال پور: درخواست میزبانی رقابت های کشتی فرنگی جام تختی را به فدراسیون داده ایم

به گزارش خبرنگاران، رمضان جمال پور سرپرست هیئت کشتی استان خوزستان، اظهار کرد: روز گذشته جلسه ای با علیرضا دبیر رئیس فدراسیون و ابراهیم مهربان دبیر فدراسیون در مورد درخواست میزبانی برای مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جام تختی و برگزاری آن در شهر اهواز داشتیم که مقرر شد این مسابقات را در شهر اهواز و احتمالا در یکی از دو سالن سازمان آب و برق و یا سالن شرکت نفت در روزهای 8 تا 10 اسفند ماه برگزار کنیم.

وی اضافه کرد: در پی آن هستیم که برترین سالن را انتخاب کنیم ولی شرایط سالن سازمان آب و برق به علت داشتن سالن گرم و رستوران و هتل بهتر است و امکانات مناسب تری دارد و به علت اینکه 150 تا 200 کشتی گیر به اضافه تیم های خارجی در این مسابقات حضور خواهند داشت باید میزبانی خوبی داشته باشیم.

جمال پور درخصوص هزینه ها و نحوه تامین آن، گفت: برای اسکان ورزشکاران هتل مجموعه آب و برق را در نظر گرفته ایم و با چند هتل دیگر هم صحبت نموده ایم. هزینه های برآورد شده تقریبا یک میلیارد و سیصد میلیون تومان است که هزینه اسکان، غذا، ترانسفر، استیج و عوامل اجرایی به این میزان خواهد رسید.

وی ادامه داد: برای تامین هزینه ها هم با اسپانسرها صحبت نموده ایم و از هئیت کشتی و فدراسیون کشتی هم یاری خواهیم گرفت.

سرپرست هیئت کشتی استان خوزستان، گفت: شرایط آب و هوایی اسفند ماه خوزستان مناسب است و قطعا شور و نشاط خاصی با برگزاری این مسابقات در بین جوانان و نوجوانان ایجاد خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 اسفند 1400 بروزرسانی: 9 اسفند 1400 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 1421

به "جمال پور: درخواست میزبانی رقابت های کشتی فرنگی جام تختی را به فدراسیون داده ایم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جمال پور: درخواست میزبانی رقابت های کشتی فرنگی جام تختی را به فدراسیون داده ایم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید