جوان ترین سرمربی تاریخ باواریایی ها کیست؟

به گزارش مجله چایی، یولیان ناگلزمان 33 ساله فصل آینده هدایت تیم فوتبال بایرن مونیخ را بر عهده خواهد داشت؛ اما او جوان ترین سرمربی تاریخ این باشگاه نیست.

جوان ترین سرمربی تاریخ باواریایی ها کیست؟

به گزارش ، بر اساس توافق مسئولان باشگاه های بایرن مونیخ و لایپزیگ، یولیان ناگلزمان فصل آینده هدایت باواریایی ها را بر عهده خواهد داشت تا به پیروزیت های این تیم در دوران سرمربیگری هانسی فلیک تداوم ببخشد.

33 ساله که تا زمان نشستن روی نیمکت سرمربیگری بایرن مونیخ، 34 ساله خواهد شد؛ جوان ترین سرمربی بایرن مونیخ نیست و چند دهه پیش از او اودو لاتک با تنها 30 سال سن هدایت باواریایی ها را بر عهده داشت و با این تیم به افتخارات زیادی دست یافت.

شاید بتوان گفت لاتک علاوه بر این که جوان ترین سرمربی تاریخ بایرن مونیخ به تعداد می رود، پیروز ترین سرمربی این تیم هم است؛ زیرا تیمی که به دست وی ساخته شد، توانست 3 دوره پیاپی قهرمان اروپا شود. هر چند در قهرمانی های دوم و سوم او سرمربی بایرن مونیخ نبود، اما بنیان این پیروزیت ها با اندیشه های لاتک گذاشته شد.

لاتک نخستین مربی تاریخ بوندسلیگا است که پیروز شده است 3 بار پشت سر هم قهرمان این رقابت ها شود. لاتک در مجموع فعالیت هایش در بایرن مونیخ 6 قهرمانی بوندسلیگا، 3 قهرمانی جام حذفی و یک قهرمانی اروپا را به دست آورد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 3 شهریور 1400 بروزرسانی: 3 شهریور 1400 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 1218

به "جوان ترین سرمربی تاریخ باواریایی ها کیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جوان ترین سرمربی تاریخ باواریایی ها کیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید