حضور تیم ملی فوتسال ایران در تورنمنت تایلند منتفی شد

به گزارش مجله چایی، به گزارش خبرنگاران، یکی از برنامه های آماده سازی تیم ملی فوتسال ایران در راه جام ملت های آسیا حضور در تورنمنت تدارکاتی تایلند بود. طبق برنامه این تورنمنت از 23 تا 28 مهر ماه برگزار می گردد و علاوه بر تایلند، تیم های اسپانیا و لیتوانی هم در آن حضور خواهند داشت.

حضور تیم ملی فوتسال ایران در تورنمنت تایلند منتفی شد

با تور تایلند ارزان از زیباترین کشور جنوب شرقی آسیا دیدن کنید و شهرهای زیبای بانکوک، پوکت و پاتایا را ببینید.

تیم ملی فوتسال ایران به عنوان یکی از تیم های اصلی این تورنمنت که حتی مقدمات حضور لیتوانی را فراهم نموده بود، در نهایت قید شرکت در این رقابت آماده سازی را زد.

سیدمحمد ناظم الشریعه سرمربی تیم فوتسال ایران در جلسه امروز خود در کمیته فوتسال گفت با توجه به هم گروهی ایران و تایلند در جام ملت های آسیا و احتمال لو رفتن برنامه های تاکتیکی تیم کشورمان، بهتر است ایران در این تورنمنت شرکت نداشته باشد.

حسین شمس عضو کمیته فنی و توسعه فوتسال در مصاحبه با خبرنگاران، این خبر را تایید کرد و گفت: طبق آخرین تصمیمات کمیته فوتسال قرار است تیم امید یا تیم ب به جای تیم ملی بزرگسالان راهی تایلند گردد و در این تورنمنت حضور داشته باشد.

این در حالی است که داود پرهیزکار رئیس کمیته فوتسال امروز در مصاحبه با خبرنگاران تاکید نموده بود نباید فرصت بازی با اسپانیا و لیتوانی را به سادگی از دست داد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 421

به "حضور تیم ملی فوتسال ایران در تورنمنت تایلند منتفی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور تیم ملی فوتسال ایران در تورنمنت تایلند منتفی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید