خبرنگاران اعمال قانون یک هزار خودرو برای عدم رعایت محدودیت تردد شبانه در رشت

به گزارش مجله چایی، رشت - خبرنگاران- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان گفت : فقط طی شب گذشته بیش از یک هزار دستگاه خودرو در رشت برای رعایت نکردن محدودیت های شبانه جریمه و اعمال قانون شدند.

خبرنگاران اعمال قانون یک هزار خودرو برای عدم رعایت محدودیت تردد شبانه در رشت

سرهنگ امیر طالبی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران با اشاره به محدودیت تردد شبانه از ساعت 21 تا 4 صبح خاطرنشان کرد: شهروندان در طرح محدودیت شبانه طی روزهای نخست همکاری خوبی داشتند و این موضوع را رعایت می کردند اما طی 2 شب گذشته تعداد زیادی از خودروها بویژه در شهر رشت در ساعات محدودیت تردد های زیادی دارند.

وی گفت: انتظار داریم که مردم تا خاتمه محدودیت ها همراهی و همکاری لازم را داشته باشند؛ چرا که بحث سلامت امنیت خود و شهروندان دیگر در میان است که در صورت عدم رعایت برغم میل باطنی مجبور به اعمال قانون می شویم.

وی توضیح داد : با توجه به کاهش ترددها و خلوتی شهرها برخی از جوانان نه تنها محدودیت ها را رعایت نمی کنند که این خلوت خیابان ها را فرصتی برای حرکت با سرعت بالا در خیابان ها می دانند که این خود خطرات بسیاری هم برای آنان و هم شهروندان رقم می زند.

وی اضافه کرد : چنانکه سحرگاه امروز در برخورد شدید یک پژو پارس با تیر چراغ برق در رشت یکی ازسرنشینان خودرو در دم جان باخت و سرنشین دیگر بعد از انتقال به بیمارستان به دلیل شدت جراحات فوت کرد.

سرهنگ طالبی توضیح داد : پنج مرد جوان سحرگاه امروز با میانگین سنی 20 تا 25 سال حین رانندگی با تیرچراغ برق در بلوار شهید گمنام رشت برخورد کردند که دو نفر جان باختندو راننده و سرنشین جلوی خودروی سواری هم دچار آسیب جزئی شدند.

وی گفت : علت این تصادف رانندگی مرگبار در دست بررسی است.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان یادآور شد : راننده 22 ساله این خودرو چهارم آذرماه نیز به علت انجام حرکات نمایشی و مخاطره آمیز با خودرو در رشت متوقف و خودروی وی اعمال قانون و توقیف شده بود.

منبع: ایرنا
انتشار: 6 دی 1399 بروزرسانی: 6 دی 1399 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 790

به "خبرنگاران اعمال قانون یک هزار خودرو برای عدم رعایت محدودیت تردد شبانه در رشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران اعمال قانون یک هزار خودرو برای عدم رعایت محدودیت تردد شبانه در رشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید