خبرنگاران فرماندار روانسر برای مقابله با ویروس کرونا فراخوان همکاری داد

به گزارش مجله چایی، کرمانشاه- خبرنگاران- سعدی مصطفی زاده با توجه به استمرار شرایط هشدار در این شهرستان به دلیل شیوع ویروس کرونا، ازآحاد مردم درخواست کرد برای مقابله با شیوع هر چه بیشتر این بیماری به ستاد مقابله با کرونا بپیوندند.

خبرنگاران فرماندار روانسر برای مقابله با ویروس کرونا فراخوان همکاری داد

وی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران، اضافه نمود: از مردم شهرستان درخواست داریم ضمن تقویت حس مسوولیت پذیری با رعایت پروتکل های بهداشتی و بویژه در خانه ماندن،برای حفظ سلامتی خانواده ها دغدغه و اهتمام لازم را داشته باشند.

فرماندار روانسر ادامه داد: چنانچه هشدارها جدی گرفته نشود و به شرایط قرمز برسیم، ناگزیر به اعمال محدودیت ها و ممنوعیت های قانونی خواهیم بود.

مصطفی زاده با بیان اینکه مصوبات ستاد مقابله با کرونا باید توسط مردم رعایت شوند، تاکید نمود: تصمیمات مسوولان در ستاد مقابله با کرونا، درصورت همراهی نکردن مردم به طور قطع اثربخشی و کارایی لازم را نخواهد داشت و این موضوع بر روی معیشت، درآمد و کسب و کارها تاثیر دارد و مسائل زیادی ایجاد می نماید.

وی گفت: آحاد شهروندان باید به سهم خود به توصیه های بهداشتی از قبیل پرهیز از حضور در تجمعات، جشن ها و رعایت فاصله گذاری اجتماعی توجه نمایند و اگر همه ما عزم و جدیت خود را در راستای پیشگیری و مقابله با کرونا به کار گیریم، به طور قطع این بیماری مهار خواهد شد.

فرماندار روانسر با اشاره به اینکه دید و بازدها در این روزها به صلاح نیست و همه باید برای سلامتی خود و جامعه موارد بهداشتی را رعایت نمایند افزود: فروشندگان اقلام غیرضروری و کسبه و بازاریان در صورت امکان با تعطیلی محل کسب و یا محدودیت فعالیت های صنفی از سلامتی عامه مردم محافظت نمایند.

مصطفی زاده ضمن قدردانی از همراهی و همدلی روحانیت، معتمدین، خیرین و پویش های مردمی و گروه های جهادی درخواست کرد با توجه به پیک دوم کرونا، باری دیگر همه در میدان حضور داشته باشند.

شهرستان روانسر با 47 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تا به امروز 169 هزار و 425 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده اند و با فوت 75 نفر در 24 ساعت گذشته، جان باختگان کرونا در کشور به هشت هزار و 209 نفر رسید.

کیانوش جهانپور روز شنبه درباره آخرین آمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در کشور بیان نمود: از دیروز(آدینه) تا امروز(شنبه) 17 خرداد 1399 و براساس معیارهای قطعی تشخیصی، 2 هزار و 269 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شد که 527 مورد بستری شدند. با این حساب مجموع بیماران کووید19 در کشور به 169 هزار و 425 نفر رسید.

منبع: ایرنا
انتشار: 15 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 496

به "خبرنگاران فرماندار روانسر برای مقابله با ویروس کرونا فراخوان همکاری داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فرماندار روانسر برای مقابله با ویروس کرونا فراخوان همکاری داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید