مانچینی: بازیکنان جوان و بااستعداد من فقط فرصت می خواهند

به گزارش مجله چایی، سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا از صعود تیمش به مرحله نیمه نهایی لیگ ملت های اروپا ابراز خرسندی و بازیکنان خود را بابت کسب این موفقیت ستود.

مانچینی: بازیکنان جوان و بااستعداد من فقط فرصت می خواهند

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی ایتالیا شب گذشته (چهارشنبه) بدون حضور سرمربی اش روبرتو مانچینی که این روزها درگیر بیماری کروناست، پیروز شد تیم ملی بوسنی و هرزگوین را با نتیجه 2 بر صفر در شهر سارایوو شکست دهد و به عنوان تیم اول گروه یک لیگ A به مرحله نیمه نهایی لیگ ملت های اروپا صعود کند.

مانچینی که دلیل ابتلا به کرونا سه بازی اخیر ایتالیا را از دست داد، پس از مصاف شاگردانش با بوسنی طی یک تماس تصویری به شبکه رای اسپورت ایتالیا گفت: حالم خوب است. مرحله نیمه نهایی تورنمنت خارق العاده ای خواهد شد. بعد از یورو، این دومین تورنمنت مهمی است که ما جواز صعود به مرحله بعدی را کسب می کنیم و از این بابت خوشحالم. من می خواهم از همه بازیکنانی که در این دو سال اخیر به ما یاری کردند به چنین جایگاهی برسیم تشکر کنم چه آنهایی که امشب بازی کردند چه آنهایی که از خانه بازی را تماشا کردند.

قبل از سه بازی اخیر ایتالیایی ها مقابل استونی، لهستان و بوسنی، مانچینی مجبور شد 20 بازیکن تیم ملی ایتالیا را به دلیل مصدومیت یا بیماری از فهرست بازیکنانش کنار بگذارد که دو مدافع میانی باتجربه تیم لئوناردو بونوچی، جورجو کیه لینی و مارکو وراتی جزو آنها بودند. با این حال غیبت این سه بازیکن احساس نشد و ایتالیا بدون آنها نیز به هدفش رسید.

مانچینی در این باره هم گفت: من فکر می کنم که ایتالیا تیمی با بازیکنان جوان و بسیار بااستعداد است که فقط باید به آنها اعتماد کرد و فرصت بازی داد. شاید در ابتدا یکسری مسائل وجود داشته باشد اما اگر آنها خواهند توانست در عرض شش هفت ماه استعداد و قابلیت های شان را نشان دهند. باستونی در عرض 10 روز سه بازی برای ما انجام داد و هر بار بهتر از قبل می شد. او بسیار جوان است و هنوز جای زیادی برای پیشرفت دارد اما واقعاً می تواند بونوچی یا کیه لینی بعدی باشد. اما او تنها بازیکن بااستعداد ما نیست.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 آذر 1399 بروزرسانی: 29 آذر 1399 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 775

به "مانچینی: بازیکنان جوان و بااستعداد من فقط فرصت می خواهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مانچینی: بازیکنان جوان و بااستعداد من فقط فرصت می خواهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید