خبرنگاران مطهری: بسیاری از بازیکنان پرسپولیس را فراری دادند، بشار چرا باید برود؟

به گزارش مجله چایی، تهران- خبرنگاران- مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: زمانی که خبر جدایی بشار به ما رسید به هم ریختیم و مدیریت فعلی این موضوع را آنالیز کند که چرا بازیساز ما باید در حالی که 26 هفته از مسابقات لیگ باقی مانده تیم را ترک کند.

خبرنگاران مطهری: بسیاری از بازیکنان پرسپولیس را فراری دادند، بشار چرا باید برود؟

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال پرسپولیس امروز(شنبه) در ملاقات نهایی لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه 2 بر یک از اولسان هیوندای کره جنوبی باخت . نایب قهرمان این رقابت ها شد.

پس از این ملاقات بود که بشار رسن هافبک سرخ پوشان بیان کرد که دیگر با این تیم به تهران باز نخواهد گشت.

موضوعی که با واکنش حمید مطهری همراه بود.

مربی سرخپوشان در گفت وگویی تلویزیونی گفت: پس از این که خبر جدایی بشار به ما رسید تیم خیلی به هم ریخت. من از مدیریت جدید باشگاه می خواهم که پیگیری نمایند و ببینند که در زمان مدیریت قبلی چه توافقی انجام شده که هافبک بازیساز ما در حالی که هنوز 26 هفته از مسابقات لیگ برتر باقی مانده تیم را ترک می نماید؟ باید تعیین گردد که چه توافق انجام شده که بازیکنی که قرارداد دارد، می رود.

مطهری ادامه داد: آنها همان هایی بودند که با رفتارهای شان باعث جدایی محمدنادری، علی علیپور و شجاع خلیل زاده شدند چرا که این بازیکنان ما تنها با کمی احترام در پرسپولیس می ماندند. باید بدانیم که آن صحبت های خیابانانی چه بود که بازیکنان ما فراری داده شدند.

منبع: ایرنا
انتشار: 7 بهمن 1399 بروزرسانی: 7 بهمن 1399 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 846

به "خبرنگاران مطهری: بسیاری از بازیکنان پرسپولیس را فراری دادند، بشار چرا باید برود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مطهری: بسیاری از بازیکنان پرسپولیس را فراری دادند، بشار چرا باید برود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید