خبرنگاران ملی پوش وزنه برداری زنان: رفع مسائل موجب موفقیت می شود

به گزارش مجله چایی، تهران- خبرنگاران- عضو تیم ملی وزنه برداری زنان با بیان اینکه مربی خوب و شرایط تمرینی مناسب در استان ها وجود ندارد، گفت: اگر این کمبودها مرتفع شود، زمینه مدال آوری زنان وزنه بردار مهیا خواهد شد.

خبرنگاران ملی پوش وزنه برداری زنان: رفع مسائل موجب موفقیت می شود

پوپک بسامی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگاران، گفت: در هر رشته ای مربی خوب و شرایط تمرینی مناسب در اختیار ورزشکاری قرار بگیرد زمینه مدال آوری آن وزنه بردار فراهم می شود. متاسفانه هیات های ورزشی در استان ها خوب کار نمی کنند. حتی هیات استان تهران نیز سالن تمرینی خوبی ندارد. اکنون نیز بدلیل شیوع ویروس کرونا شرایط غیرقابل پیش بینی است اما نبود امکانات مانعی درجهت رشد وزنه برداری زنان است.

وی اضافه کرد: در این یکسالی که در اردو بودیم، پیشرفت بسیار کمی داشتیم و رکوردهای ما از زمانی که وارد اردو شدیم تا دورانی که از اردوها خارج شدیم با رشد نرمال همراه بود. اگر فرایند این اردوها و حمایت مسوولان ادامه دار باشد؛ کسب مدال دور از دسترس نیست هر چند بدست آوردن آن در آسیا آسان نخواهد بود. پیشرفت در این عرصه بستگی به اراده مسوولان و همت ورزشکاران دارد.

ملی پوش وزنه برداری زنان ادامه داد: زنانی که این روزها وارد وزنه برداری می شوند اثبات کردند که منتظر فردی نیستند تا با آنان تمرین کند بلکه با همت خود و شور و اشتیاق فراوان در این عرصه تلاش می کنند. در این چند سال گذشته زنان اعتماد به نفس زیادی پیدا کردند زیرا می توانند ورزش قدرتی انجام دهند. این اعتماد به نفس از حمایت و استقبال رییس فدراسیون وزنه برداری و مسوولان وزارت ورزش و جوانان برای زنان ایجاد شد. زیرا در این عرصه کارهای خوبی با اعزام دختران به مسابقات برون مرزی انجام دادند و زنان زیادی را جذب این رشته کردند.

وی یادآور شد: در این مدت چیزی که از قهرمانان جهان آموختم زندگی حرفه ای و ورزشی آنان بود. در فضای مجازی زندگی وزنه برداران مطرح جهان را دنبال می کنم. تفریح و تغذیه آنان همه در راستای رسیدن به ورزش است.

منبع: ایرنا
انتشار: 9 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 546

به "خبرنگاران ملی پوش وزنه برداری زنان: رفع مسائل موجب موفقیت می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ملی پوش وزنه برداری زنان: رفع مسائل موجب موفقیت می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید