خبرنگاران ورود سامانه بارش های بهاری به لرستان

به گزارش مجله چایی، خرم آباد - خبرنگاران - مدیرکل هواشناسی لرستان گفت: سامانه جدید بارش های بهاری اواسط هفته جاری وارد استان می گردد و تا هفته آینده در منطقه فعال است.

خبرنگاران ورود سامانه بارش های بهاری به لرستان

بهروز مرادپور شامگاه یکشنبه با اعلام این خبر افزود: این سامانه بامداد سه شنبه 19 فروردین لرستان را در بر می گیرد و با رگبار باران گاهی رعدوبرق، وزش باد شدید و کاهش دما تا شنبه 23 ماه جاری تداوم دارد.

وی گفت: با ورود این موج بارشی در بعضی نقاط آبگرفتگی معابر عمومی و رواناب های سطحی، اختلال در تردد جاده ای، لغزندگی سطح جاده ها، مه آلود شدن هوا به همراه کاهش میدان دید افقی احتمال رگبار تگرگ و صاعقه و غبار پیش بینی می گردد.

وی توصیه کرد: بنابراین شهروندان باید از تردد غیرضروری به ویژه در محورهای مواصلاتی اجتناب نموده و در صورت مسافرت، تجهیزات زمستانی برای خودرو را به همراه داشته و با عدم صعود به ارتفاعات از رودخانه ها و مسیل ها دوری نمایند.

مرادپور گفت: بارش ها طی روز سه شنبه تا ظهر چهارشنبه بصورت رگباری و پراکنده خواهند بود اما از چهارشنبه شب و طی روزهای پنجشنبه و آدینه با تغذیه رطوبتی مناسب بر مقدار بارش ها در منطقه اضافه نموده خواهد شد.

وی در مورد پیش بینی متوسط بارش این سامانه گفت: روزهای آینده اطلاعات دقیقی از پیش بینی بارندگی ها جمع اوری و ارایه می گردد.

منبع: ایرنا
انتشار: 7 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 361

به "خبرنگاران ورود سامانه بارش های بهاری به لرستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ورود سامانه بارش های بهاری به لرستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید