دادگاه آنکارا قلیچدار اوغلو را به پرداخت غرامت محکوم کرد

به گزارش مجله چایی، خبرگزاری خبرنگاران- دادگاهی در آنکارا رئیس حزب اصلی مخالف دولت در مجلس ترکیه را به پرداخت صد هزار لیره غرامت به رجب طیب اردوغان رئیس جمهور این کشور محکوم کرد.

دادگاه آنکارا قلیچدار اوغلو را به پرداخت غرامت محکوم کرد

بهترین تجربه سفر را با قیمت تور ترکیه هتل 5 ستاره در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویایی و بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیگر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، دادگاهی در آنکارا رئیس حزب اصلی مخالف دولت در مجلس ترکیه را به پرداخت صد هزار لیره غرامت به رجب طیب اردوغان رئیس جمهور این کشور محکوم کرد.

به گزارش پایگاه اینترنتی ان تی وی ترکیه، کمال قلیچدار اوغلو رئیس حزب جمهوریخواه خلق به دلیل انتقاد شدید از اردوغان در یک سخنرانی در نشست نمایندگان این حزب در مجلس ترکیه به پرداخت غرامت به اردوغان محکوم شد.

حسین آیدین وکیل رئیس جمهور ترکیه در دادخواستی که به دادسرای آنکارا تقدیم کرد، خواهان محکومیت رئیس حزب جمهوریخواه خلق به پرداخت 250 هزار لیره ترک غرامت به رئیس جمهور ترکیه شده بود.

کمال قلیچدار اوغلو 26 نوامبر 2019 میلادی (5 آذر 1398 شمسی) در سخنرانی خود با انتقاد از اردوغان و فروش کارخانه ساخت پالت تانک استان ساکاریای ترکیه به شرکت ب. م. ج که بخشی از سهام آن متعلق به قطر است، گفته بود: در همه نقاط دنیا کسانی را که کارخانه اسلحه سازی کشورشان را به خارجی ها پیشکش نمایند، خائن می نامند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 27 مرداد 1400 بروزرسانی: 27 مرداد 1400 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 1212

به "دادگاه آنکارا قلیچدار اوغلو را به پرداخت غرامت محکوم کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دادگاه آنکارا قلیچدار اوغلو را به پرداخت غرامت محکوم کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید