در این اقامتگاه های ساحلی گوا لحظاتی رویایی داشته باشید

به گزارش مجله چایی، گوا یکی ازبهترین مقاصد گردشگری هند و جهان است که توانسته بازدید کنندگان زیادی داشته باشد. چه چیزی باعث شده که این بهشت آبی تا این اندازه خاص باشد؟ خیلی از افرادیکه به این جزیره سفر می کنند تحت تاثیر سواحل بکر و شنی و آرامش آن قرار می گیرند. گوا تعدادی از بهترین اقامتگاه های لوکس هند را واقع شده است، این هتل ها در بهترین نقاط شهر قرار دارند و اطراف آن ها را طبیعتی زیبا و دریایی آبی احاطه کرده است. می خواهیم تعدادی از بهترین اقامت گاه های لوکس گوارا معرفی کنیم، در ادامه با خبرنگاران همراه باشید.

در این اقامتگاه های ساحلی گوا لحظاتی رویایی داشته باشید

اقامتگاه ساحلی کنیلوورس (Kenilworth)

اقامتگاه ساحلی کنیلوورس یکی از بهترین اقامتگاه های گوا است چون در دل طبیعت قرار گرفته است و مناظر طبیعی سرسبز اطراف آن را احاطه کرده است. از بهترین اقامتگاه های 5 ستاره گوا است وچشم انداز زیبایی از ساحل دارد. اتاق های آن مجهز هستند و از بهترین امکانات برخوردارند. اگر از ماجراجویی لذت می برید در این هتل امکان ورزش های آبی از جت اسکی گرفته تا والیبال ساحلی برای شما فراهم است. هتل استخر بزرگی دارد که مهمانان می توانند در آب خنک آن شنا کنند. همچنین در این هتل پکیج هایی به مسافران ارائه می شود که با آن به نقاط آرام و امن گوا بروند.

اقامتگاه سیداده دی گوا (Cidade de Goa)

اقامتگاه سیداده دی گوا در ساحل وینگینیوم واقع شده و 250 اتاق مجهز دارد که در میان باغ های سرسبز و انبوه قرار دارند و به شکل کلبه های ییلاقی ساخته شدند. هر آنچه را که از اقامتگاه های لوکس انتظار دارید را در این هتل پیدا می کنید. رستوران آن مجموعه ای از غذاهای خوب سراسر جهان را ارائه می دهد. این محل به داشتن غذاهای اصیل گوا و همچنین غذاهای مخصوص قسمت های دیگر هند معروف است. در نزدیکی استخر آن می توانید غذاهای کبابی بخورید و یا فقط در کافی شاپ آن لحظاتی آرام را بگذرانید. کسانی که به فیتنس علاقه دارند می توانند در اتاق اروبیک و اتاق یوگا تمرین کنند. اگر تمایل به شنا داشته باشید می توانید به استخر بزرگ هتل بروید، همچنین استخری مخصوص بچه ها هم به این استخر چسبیده است. اتاقی سرپوشیده دارد که در آن انواع بازی های مختلف اجرا می شود و همچنین در بیرون می توانید ماجراجویی هایی مثل پاراسیلینگ، غواصی و دیگر ورزش های آبی هم انجام دهید. این اقامتگاه تفریحات شبانه خوبی دارد که شامل اجرای موسیقی های گوا می باشد.

اقامتگاه ماریوت (Marriotte) گوا

اقامتگاه ماریوت در بین اقامتگاه های 5 ستاره گوا است و یکی از بهترdن هتل های شهر به حساب می آید. این هتل بالاتر از استانداردهایی است که برای آن در نظر گرفته شده است. در حقیقت، کارکنان هتل کاری می کنند که مهمانان در آن همیشه حس کنند که در خانه خود هستند. بهترین امکانات گوا در این هتل وجود دارد و طوری طراحی شده که نیازهای مختلف مهمانان را برآورده کند. رستوران های آن غذاهای هندی و جهانی را سرو می کنند. هتل 180 اتاق بازسازی شده دارد که همه چشم انداز زیبایی از خلیج و مناظر زیبای طبیعی دارند. نمای ظاهری این هتل ترکیبی از معماری پرتغالی و گوایی است که به آن ظاهری عالی و زیبا داده است.

منبع:thrillophilia.com

منبع: الی گشت
انتشار: 13 دی 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 34

به "در این اقامتگاه های ساحلی گوا لحظاتی رویایی داشته باشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در این اقامتگاه های ساحلی گوا لحظاتی رویایی داشته باشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید