زمزمه افزایش قیمت خودرو در ستاد تنظیم بازار

به گزارش مجله چایی، شنیده ها حاکی است، افزایش 10 تا 18 درصدی قیمت خودرو های پرتیراژ روی میز است تا در جلسه امروز ستاد تنظیم بازار به تصویب برسد.

زمزمه افزایش قیمت خودرو در ستاد تنظیم بازار

به گزارش تسنیم، بیش از یک ماه از اعلام واگذاری مشخص قیمت خودرو به ستاد تنظیم بازار می گذرد و هر روز اخبار متفاوتی از اعلام قیمت های نو خودرو های داخلی آنهم هم به نقل از مسئولان دولتی منتشر می گردد به نحوی که هر یک اعلام می نمایند ستاد تنظیم بازار این هفته قیمت های نو را به شرکت ها ابلاغ می نماید، اما روز مقرر فرا می رسد، ولی خبری از اعلام قیمت های نو نیست. به نظر می رسد هنوز مسئولان دولتی درباره قیمت های نو به توافق نرسیده و هر کس به صورت سلیقه ای خبر های تأیید نشده ای را اعلام می نماید.

در حال حاضر به نظر می رسد وزارت صمت در پی آن است تا این افزایش قیمت ها بیش از 10 درصد باشد چراکه به گفته معمارباشی مدیرکل دفتر نیرومحرکه وزارت صمت باید به زیان فراوری خودروسازان انتها داد.

وی با اعلام اینکه با وضعیتی که شرکت های خودروساز با آن روبرو هستند امکان فعالیت دیگر وجود ندارد، زیرا فراوری برای آن ها زیان ده شده است، گفته است: این هفته در جلسه ستاد تنظیم بازار جمع بندی برای قیمت های نو انجام می گردد.

براساس آخرین شنیده ها گویا افزایش 10 تا 18 درصدی قیمت خودرو های پرتیراژ در حال آنالیز است و قرار است در جلسه پیش از ظهر امروز ستاد تنظیم بازار به تصویب نهایی برسد. در صورت نهایی شدن این قیمتها، از فردا فروش نو شرکت های خودروساز با قیمت های نو انجام خواهد شد.

منبع: فرارو
انتشار: 26 دی 1400 بروزرسانی: 26 دی 1400 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 1374

به "زمزمه افزایش قیمت خودرو در ستاد تنظیم بازار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمزمه افزایش قیمت خودرو در ستاد تنظیم بازار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید