قیمت خودروهای وارداتی در بازار منطقه ، عرضه 11مدل خودرو در قالب 3 برند کیا، چانگان و فیات در بازار ایران

به گزارش مجله چایی، تا به امروز عرضه 11مدل خودرو در قالب 3 برند کیا، چانگان و فیات در بازار خودروی ایران تأیید شده است که محدوده قیمت آنها بین 12هزار و 500 تا 27هزار دلار است.

قیمت خودروهای وارداتی در بازار منطقه ، عرضه 11مدل خودرو در قالب 3 برند کیا، چانگان و فیات در بازار ایران

به گزارش خبرنگاران، تا به امروز عرضه 11مدل خودرو در قالب 3 برند کیا، چانگان و فیات در بازار خودروی ایران تأیید شده است که محدوده قیمت آنها بین 12هزار و 500 تا 27هزار دلار است.

این به معنای این است که احتمالا این خودروها به قیمتی بین 550 میلیون تا یک میلیارد و 200میلیون تومان در بازار داخلی ایران عرضه خواهند شد. برای آنالیز قیمت این خودروهای وارداتی در ایران قیمت این محصولات در نزدیک ترین کشور یعنی امارات را مورد آنالیز قرار داده ایم.

از میان 3برند اصلی که قرار است خودروهایشان وارد ایران گردد خودروی کیا بیشترین سهم عرضه را در امارات دارد. طبق آنالیز ها هم اکنون 19مدل خودروی کیا در امارات عرضه می گردد که ارزان ترین آن کیا پگا به قیمت 41هزارو 900درهم است. میانگین قیمت یک خودروی کیا در امارات 78599درهم است.بعلاوه چانگان یکی از 78 برندی است که هم اکنون در امارات به فروش می رسد. این خودرو با سایر برندهای خودرو مانند نیسان، لوکسژن و میتسوبیشی رقابت می نماید.

ارزان ترین چانگان تازه در امارات، چانگان ادو پلای 1.4لیتری اسپرت به قیمت 84هزار درهم با احتساب مالیات بر ارزش افزوده است.در انتهای دیگر طیف، گران ترین مدل چانگان که هم اکنون در امارات به فروش می رسد چانگان سی اس 85پرمیوم است که به قیمت 141750درهم به فروش می رسد.

خودروی فیات تیپو نیز از دیگر خودروهایی است که قرار است به زودی وارد ایران گردد. اما آنالیز ها نشان می دهد این خودرو در کشور مصر به قیمت 9هزار دلار معادل 360میلیون تومان عرضه می گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 9 بهمن 1401 بروزرسانی: 9 بهمن 1401 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 1651

به "قیمت خودروهای وارداتی در بازار منطقه ، عرضه 11مدل خودرو در قالب 3 برند کیا، چانگان و فیات در بازار ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت خودروهای وارداتی در بازار منطقه ، عرضه 11مدل خودرو در قالب 3 برند کیا، چانگان و فیات در بازار ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید