زیبایی این ساحل نفس تان را بند می آورد

به گزارش مجله چایی، غار دریایی بناگیل به انتخاب گردشگران در فهرست قشنگ ترین ساحل های جهان قرار گرفته است.

زیبایی این ساحل نفس تان را بند می آورد

فصل خوب تفریحات آبی است و ساحل ها محبوب ترین مقصد سفر برای این موقع از سال هستند. می خواهیم ساحلی را به شما معرفی کنیم که زیباییش نفس تان را بند می آورد. به گفته کاربران پلتفرم جهانی tripadvisor این ساحل زیباترین ساحل جهان است. جایی که سفر به آن آرزوی همه سفردوستان است. با مجله گردشگری دلتا همراه باشید تا با هم به ساحل آلگاروه در کشور پرتغال سفر کنیم و از دریا و آفتاب و منظره غرق در لذت شویم.

آلگاروه کجاست؟

جایی در غرب کشور پرتغال. کشور پرتغال هم غربی ترین نقطه اروپا به شمار می رود. در جنوب ساحل آلگاروه ، زیباترین چشم اندازهای دریایی را می بینید. قوس های طبیعی، سواحل ماسه ای و غارهای آهکی با شکوهی در این منطقه قرار گرفته است که حفره هایی به جهانی بیرون دارند. تماشای دریا و آسمان از این حفره ها چیزی شبیه رویا و خواب و خیال است. غار دریایی بناگیل، معروف ترین دیدنی در ساحل آلگاروه است. این غار در روستای کوچک ماهیگیری به همین نام قرار گرفته است.

این غار هر سال جهانگردان و عکاسان زیادی را به سوی خود فرا می خواند. عروس و دامادهای زیادی از سرتاسر جهان تصمیم می گیرند عکس های مراسم ازدواج خودشان را در این ساحل و غار اعجاب انگیزش بگیرند.

نکته حیرت انگیز اینکه اگر می خواهید درون غار بناگیل قدم بزنید، فقط به وسیله دریا به این غار دسترسی دارید. در واقع یا باید شناکنان خودتان را به غار برسانید، یا با قایق های پارویی به غار بروید. از هر راهی که می روید ارزشش را دارد. احتمالا با باشکوه ترین اتفاق زندگی تان رو به رو می شوید.

نکات مهم در بازدید از غار بناگیل و ساحل آلگاروه

صبح زود، بهترین زمان بازدید از غار آهکی بناگیل است. نور طلایی آفتاب به طرز دلبرانه ای از حفره ها به درون غار می تابد و زیباییش جادوی تان می نماید. برای بازدید از غار، باید از قایق پارویی بهره ببرید. قایق موتوری آن اطراف کار نمی نماید. آلودگی صوتی که قایق های موتوری ایجاد می نمایند، آرامش ساکنان ساحل و گردشگران را به هم می ریزد.

اگر روزی روزگاری راهی پرتغال شدید و خواستید از تفریحات ساحلی آن بهره ببرید، یادتان نرود ساردین کبابی سفارش دهید. ماهی ساردینی که از همان سواحل صید می گردد و به شیوه مخصوصی آن را کباب می نمایند، از غذاهای بومی این منطقه به شمار می رود. اگر دوست دارید باز هم از دیدن چشم اندازهای زیبای جهان لذت ببرید، کوه های رنگین کمانی و همچنین اکالیپتوس های رنگین کمانی را هم ببینید.

ویدئویی زیبا از ساحل زیبای آلگاروره:

منبع: پیام دلتا
انتشار: 16 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 197

به "زیبایی این ساحل نفس تان را بند می آورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیبایی این ساحل نفس تان را بند می آورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید