سفر به ایسلند ، جاذبه های طبیعی ایسلند را از نزدیک ببینید

به گزارش مجله چایی، ایسلند از جمله کشورهایی است که با طبیعت بی نظیر خود در صدر فهرست بهترین تورهای مسافرتی دنیا قرار گرفته و آژانس های مسافرتی به صورت سالانه گردشگران قابل توجهی را راهی طبیعت بکر این کشور می نمایند. شما هم می توانید با یک سرچ کوتاه اینترنتی در رابطه با طبیعت ناب ایسلند اطلاعات کسب کنید و در اولین فرصت از سرویس تورهای نوروزی به این کشور زیبا بهره مند شوید. در ادامه با سفر به ایسلند و جاهای دیدنی ایسلند با نمونه جاذبه های طبیعی ایسلند هم آشنا خواهید شد.

سفر به ایسلند ، جاذبه های طبیعی ایسلند را از نزدیک ببینید

جاهای تماشای ایسلند : Stakkholtsgja canyon

این دره عمیق و زیبا جزو تاپ فهرست طبیعت ایسلند به شمار می آید. با 2 ساعت پیاده روی می توانید به آبشاری که در اعماق این دره صخره ای فوق العاده وجود در جریان است برسید و هرچه بیشتر از زیبایی های آن لذت ببرید. جالب است بدانید مسیر پیاده روی دره تا آبشار آنچنان هم سخت نیست و می توانید به همراه خانواده این مسیر زیبا و طبیعی را برای رسیدن به آبشار طی کنید.

جاهای تماشای ایسلند : جاذبه های طبیعی ایسلند : Holuharaun Lava

این جاذبه می تواند از نادرترین تماشای های طبیعت باشد. چرا که همواره پیش نمی آید شاهد گدازه های آتش فشانی باشید . آتش فشان Holuhraun در آگوست 2014 فوران خود را شروع کرد و تا فبریه 2015 این فعالیت ادامه داشت. در حال حاضر نواحی اطراف آتش فشان پوشیده از آثار فعالیت های آتش فشانی است .شما می توانید با ورود به منطقه همچنان گرمی زمین را حس کنید و آثار به جای مانده از این فوران را به عینه در طبیعت مشاهده نمائید.

جاهای تماشای ایسلند : جاذبه های طبیعی ایسلند : جزیره Flatey

ورود به این جزیره حال و هوای خودش را دارد. انگار در زمان سفر نموده اید و به سال 1900 باز گشته اید. این جزیره زیبا و سنتی تابستان ها مقصد سیل عظیمی از تور مسافرتی، گردشگران و عکاسان مشتاق است . حالت کلاسیک و سنتی جزیره حفظ شده تا آنجا که هیچ خودرویی اجازه ورود به جزیره را ندارد. جالب این است که تا چندی پیش خطوط ارتباطی موبایل برای جزیره در نظر گرفته نشده بود . این منطقه به خاطر طبیعت زیبا، چشم انداز دریا و بعلاوه سکوت و آرامش فضا می تواند برترین انتخاب برای تورهای نوروزی شما به شمار بیاید.

سفر به ایسلند : جاذبه های طبیعی ایسلند : دهکده Siglufjorour

این دهکده کوچک ساحلی که به عنوان مرکز صید شاه ماهی جهان شناخته می گردد، جزو زیبا ترین مراکز تجمع گردشگران اسکاتلند شناخته شده است. ساختمان های زیبا، بافت روستایی و آرامش فضا می تواند اوقات خوشی را برای شما محیا کند.

سفر به ایسلند : ساحل Raudisandur

ساحل Raudisandur یکی از معروف ترین جذابیت های طبیعی اسکاتلند است . شن های رنگارنگ و عجیب این ساحل خاص ،سالانه گردشگران زیادی را به این منطقه جذب می نماید. از دیگر امتیازات این ساحل آرامش و سکوت آن است. می توانید ساعت ها در این ساحل قدم بزنید و بی دغدغه چشم انداز دریا را تماشا کنید. شما می توانید با استفاده از خودروی شخصی و یا همراهی یکی از تورهای یک روزه محلی از این ساحل تماشا کنید.

سفر به ایسلند : Þjórsárdalur

این منطقه پوشیده از آبشارهای ریز و درشت و خوش چشم انداز است و از جمله مناطقی است که همچنان از نظر گردشگر ها و گردشگران پنهان مانده. مرتفع ترین آبشار این منطقه که در حدود 122 متر ارتفاع دارد از خاص ترین آبشارهای ایسلند به شمار می آید. شما می توانید در هر مسافتی که طی می کنید به یکی از این آبشارهای زیبا برسید و اگر در قالب تورهای مسافرتی و یا تورهای یک روزه به منطقه سفر نموده اید شب را در این طبیعت زیبا چادر بزنید.

سفر به ایسلند : استخر Hofsós

شهر آرام و تماشای Hofsós در شمال ایسلند واقع است و یکی از زیبا ترین استخرها در منطقه را به خود اختصاص داده. چشم انداز رویایی این استخر موجب شده مکانی آرامش بخش برای گردشگران به شمار بیاید و از مناطقی باشد که مسافران چه در قالب تورهای مسافرتی و چه به صورت شخصی بازدید از آن را جزو برنامه های خود قرار می دهند.

منبع: همگردی
انتشار: 30 دی 1401 بروزرسانی: 30 دی 1401 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 1646

به "سفر به ایسلند ، جاذبه های طبیعی ایسلند را از نزدیک ببینید" امتیاز دهید

2 کاربر به "سفر به ایسلند ، جاذبه های طبیعی ایسلند را از نزدیک ببینید" امتیاز داده اند | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر به ایسلند ، جاذبه های طبیعی ایسلند را از نزدیک ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید