شفاف سازی مدیرعامل پرسپولیس درباره انتخاب جانشین برای گل محمدی

به گزارش مجله چایی، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی امروز به مصاف آلومینیوم اراک در یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال کشور می رود که نتایج این تیم در هفته های اخیر لیگ برتر باعث ایجاد شایعاتی در مورد آینده همکاری یحیی گل محمدی با سرخپوشان مرکز شده بود.

شفاف سازی مدیرعامل پرسپولیس درباره انتخاب جانشین برای گل محمدی

سرمربی پرسپولیس که دو قهرمانی از پنج قهرمانی متوالی این تیم را به نام خود ثبت نموده است با استعفاهایی که در فصل جاری از جایگاه خود داد باعث شد تا حاشیه هایی درباره احتمال اتمام همکاری او با پرسپولیس در خاتمه فصل مطرح گردد.

همین امر سبب شد تا اسامی مربیان دیگری نظیر مهدی تارتار و محمد ربیعی برای حضور به عنوان جانشین یحیی مطرح گردد.

پیگیری ها از باشگاه پرسپولیس نشان از عدم تمایل رضا درویش به هرگونه تغییر در کادر فنی تیمش دارد و به هیچ وجه قصدی برای قطع همکاری با سرمربی فعلی سرخپوشان را ندارد.

درویش که در گفتگوی قبلی خود نیز این موضوع را کذب محض خواند امروز در پاسخ به این موضوع مطرح کرد: برترین مربی آسیا را داریم آن وقت چه دلیلی دارد به شایعاتی که قصدی جز حاشیه سازی ندارند توجه کنم!؟

درویش اضافه نمود: برترین ها را روی چشمان خود نگه می داریم و هیچ اهمیتی هم به این حرف ها نمی دهیم.

شایعات درباره حضور تارتار و ربیعی در حالی مطرح شده است که هیچکدام نتایج قابل قبولی در تیم ها باشگاهی خود نگرفته اند. ربیعی با مس رفسنجان در پنج ملاقات گذشته خود در لیگ برتر سه شکست متحمل شد و در ملاقات با تیم دسته دومی خلیج فارس ماهشهر نیز باخت تا با جریمه 15 درصدی قرارداد خود و بازیکنانش روبرو شوند.

تارتار نیز هفته گذشته مقابل نفت مسجد سلیمان مغلوب شد تا این تیم تا خاتمه هفته بیست و چهارم لیگ برتر با 31 امتیاز در رتبه نهم جدول قرار بگیرد.

این در حالی است که قهرمان پنج دوره متوالی رقابت های لیگ برتر با 50 امتیاز و حضور در رتبه دوم برای تکرار قهرمانی با استقلال تهران رقابت تنگاتنگی دارد تا 6 امتیاز تفاضل را جبران کند. بعلاوه یحیی گل محمدی نیز فصل آینده با پرسپولیس قرارداد دارد و تنها در صورت درخواست خود از جمع سرخپوشان جدا می گردد.

منبع: فرارو
انتشار: 20 خرداد 1401 بروزرسانی: 20 خرداد 1401 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 1508

به "شفاف سازی مدیرعامل پرسپولیس درباره انتخاب جانشین برای گل محمدی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شفاف سازی مدیرعامل پرسپولیس درباره انتخاب جانشین برای گل محمدی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید