صعود سه کشتی گیر ایران به یک چهارم نهایی مسابقات زیر 23 سال دنیا

به گزارش مجله چایی، تهران (پانا) - مسابقات مقدماتی پنج وزن دوم رقابت های کشتی آزاد زیر 23 دنیا امروز (شنبه) در بلگراد صربستان با صعود سه نماینده کشتی ایران به مرحله یک چهارم نهایی ادامه یافت.

صعود سه کشتی گیر ایران به یک چهارم نهایی مسابقات زیر 23 سال دنیا

به گزارش فدراسیون کشتی؛ از مجموع پنج کشتی گیر ایرانی که امروز به مصاف حریفان رفتند، امیرحسین فیروزپور، سجاد غلامی و سیدمهدی هاشمی توانستند با پیروزی مقابل رقبا، راهی مرحله یک چهارم نهایی شوند.

در وزن 86 کیلوگرم، سجاد غلامی در دور اول با توجه به حاضر نشدن ابوبکر آباکاروف دارنده مدال برنز دنیا از آذربایجان به پیروزی رسید. وی در دور دوم با نتیجه 8 بر 2 از سد امره جیفتجی از ترکیه گذشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. غلامی در این مرحله به مصاف مهر مارکوسیان از ارمنستان می رود.

براساس این گزارش، در وزن 92 کیلوگرم امیرحسین فیروزپور پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 11 بر صفر کولیو دمیتروف از بلغارستان را از پیش رو برداشت. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف برنده کشتی گیران اسلواکی و قزاقستان می رود.

بعلاوه در وزن 125 کیلوگرم، سید مهدی هاشمی در دور نخست با نتیجه 2 بر صفر سامهان جابرایلوف از مولداوی را مغلوب کرد (حریفش مصدوم شد) وی در دور دوم مقابل آنیل کلیجسالیان قهرمان زیر 23 سال اروپا از ترکیه با نتیجه 11 بر صفر پیروز شد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت.

هاشمی در این مرحله قرار است به مصاف برنده کشتی میان یاروسلاو اسلاویکوفسکی از بلاروس و ماناشویلی از سولومون از گرجستان برود.

در وزن 61 کیلوگرم، مجید داستان در دور اول با نتیجه 4 بر 2 دانیل پوچینو از ایتالیا را مغلوب کرد. وی در دور بعد به مصاف نارانخو نارمانداخ از مغولستان می رود.

در وزن 74 کیلوگرم، محمدصادق فیروزپور در دور نخست با نتیجه 10 بر صفر سیمومن ووجتکوفسکی از لهستان را مغلوب کرد. وی در دور دوم به مصاف برنده کشتی میان پراوین مالیک از هند و آنتونیو از گینه بیسائو می رود.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 25 آذر 1400 بروزرسانی: 25 آذر 1400 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 1341

به "صعود سه کشتی گیر ایران به یک چهارم نهایی مسابقات زیر 23 سال دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صعود سه کشتی گیر ایران به یک چهارم نهایی مسابقات زیر 23 سال دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید