طراحی داخلی خانه به سبک هالیوودی در سال 2020

به گزارش مجله چایی، زرق و برق شدید، تزئینات لاک خورده، فلزی و متالیک، مصنوعات گرانبها با درخشش بالا و پیوند به دکوراسیون آرت دکو و مدرن قرون وسطایی، از ویژگی های سبک هالیوودی است. این یک سبک طراحی است که آزادی بیان زیادی دارد. با یک اتاق با رنگ خنثی آغاز نموده و به برجسته کردن عناصر معماری توجه کنید.

طراحی داخلی خانه به سبک هالیوودی در سال 2020

جهت دریافت خدمات پتینه کاری با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

جذابیت سبک هالیوودی برای همه

همه ما تا به امروز فیلم های هالیوودی زیادی را تماشا نموده و از بازی لذت بخش بازیگران آن در خانه هایی با طراحی صحنه به سبک هالیوودی لذت برده ایم. این خانه ها گاهی به قدری جذاب هستند که در بسیاری از صحنه ها، تمام حواس ما را به خود جلب می نمایند و این همان چیزی است که هالیوود، قصد آن را دارد. طراحی هالیوودی، تمام کوشش خود را به کار می بندد تا همه چیز، لوکس و لاکچری و هماهنگ به نظر برسد، تا جایی که خیلی از ما آرزوی زندگی کردن در خانه ای با چنین طراحی داخلی را داشته باشیم

اما سبک هالیوودی چه معنی دارد؟ و چگونه می توانید آن را در طراحی داخلی خانه خود به دست آورید؟ برای سهولت در کار شما، ما خانه ها و دکوراسیون های هالیوودی را مورد مطالعه قرار دادیم تا کدهای این سبک طراحی را پیدا کنیم و شما بتوانید با سهولت آن را در خانه های خود اجرا کنید.

از میان همه چیزهایی که باید برای به دست آوردن سبک هالیوودی با بودجه مناسب بدانید، ما در اینجا نگاهی گذرا به آنچه برای تسلط به این سبک ضروری است، برای شما فراهم آورده ایم.

سبک هالیوودی به چه معناست؟

وقتی به زرق و برق قدیمی هالیوودی فکر می کنیم، اغلب فرش های قرمز و دوره گتسبی عظیم را در نظر داریم، اما مُهر این صنعت فیلم درباره طراحی داخلی چیست؟ احتمالاً از این آموزشگاه فیلم و لژیون آن از مجموعه طراحان برای سبک هالیوودی، یک ترکیب بی سرانجام، مسحور نماینده از دوره ها و سبک های مختلف در ذهن شماست.

دکوراسیون این سبک دقیقاً همان چیزی است که به نظر می رسد؛ زرق و برق شدید، تزئینات لاک خورده، فلزی و متالیک، مصنوعات گرانبها با درخشش بالا و پیوند به دکوراسیون آرت دکو و مدرن قرون وسطایی. باید دراماتیک، احساسی، مدرن، با دقت ویرایش شده و با ترکیبی از ظرافت و برجستگی فکر کنید.

خرید اینترنتی 39 مدل هدست گیم و بازی + قیمت

چرا عاشق طراحی داخلی سبک هالیوودی می شویم؟

سبک هالیوودی برای کسانی که به دنبال سرمایه گذاری در طراحی کلاسیک هستند، اما هنوز هم می خواهند تا تنوع و جنب و جوش را به دکوراسیون خود، با لوازم اضافی تزئینی مقرون به صرفه اضافه نمایند، فوق العاده است.

این یک سبک طراحی است که آزادی بیان زیادی دارد.

هالیوودی در حالی که انرژی خود را به روشی مینیمال انتقال می دهد، جایگزین مناسبی برای سبک های التقاطی و بوهمیایی می باشد.

این طراحی داخلی، پر از لحظات پرتحرک است و هیچ طراحی قدیمی و Retro نیز در آن جای ندارد.

ورود این سبک طراحی به خانه شما بسیار آسان و مقرون به صرفه است.

از همه بهتر، تقریباً هیچ گاه از مد خارج نمی گردد.

چگونه می توان سبک هالیوودی را ایجاد کرد؟

با یک اتاق با رنگ خنثی آغاز نموده و به برجسته کردن عناصر معماری توجه کنید.

به یک پالت رنگی مختصر مرکزی بچسبید.

تزئینات دراماتیک و لوکس را در کانون اصلی قرار دهید.

به سراغ کنتراست های شدید بروید تا وسایل شما درخشش زیادی داشته باشند.

از آنجا که در طراحی داخلی سبک هالیوودی، همه چیز مربوط به نمادهای فیلم هالیوودی است، عناصر غیر منتظره ای متنوع را در نظر بگیرید؛ زیرا سرگرمی و آزادی در این سبک وجود دارد.

انتخاب رنگ در سبک هالیوودی

وقتی نوبت به پالت های رنگی سبک هالیوودی می رسد، آن را با دو تا سه رنگ مکمل ساده نگه دارید تا ترکیب رنگ سنگین مبلمان و وسایل را، با پایه ای عمدتاً آرام و خاموش داشته باشید.

بیشتر طراحان داخلی به اتفاق آرا، یک پالت رنگی کم رنگ و آرام را از رنگ های مشکی، سفید و خاکستری پیشنهاد می نمایند؛ زیرا این رنگ ها برای برجسته کردن سطوح فلزی که اغلب با دکوراسیون هالیوودی همراه است، مناسب هستند و در هنگام هماهنگ شدن با پیچیدگی، به تنهایی فریبنده خواهند بود.

برای یک اتاق نشیمن عظیم هالیوودی، رنگ های سیاه و سفید را انتخاب نموده و یک رنگ اضافی را برای افزودن زندگی و در اندازه های کوچک اضافه کنید. یک اتاق خواب کلاسیک به این سبک طراحی داخلی، باید حول محور رنگ های عاجی و سایه های کرمی باشد.

خرید 41 مدل بهترین هندزفری بی سیم موجود در بازار

مبلمان سبک هالیوودی

هنگام تهیه یک اتاق با دکوراسیون هالیوودی، یک نکته موثر برای در نظر دریافت درست آن وجود دارد. برای آغاز، مانند سبک مدرن قرون وسطایی، خطوط ساده و با لوازم جانبی پرنور تزئینی را در نظر داشته باشید. دوم، پارچه های مبل را از انواع راحت مانند سیلک یا خز تهیه کنید.

خرید 41 مدل بهترین دمپایی مردانه قیمت مناسب در بازار

منبع: اتاق
انتشار: 4 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 419

به "طراحی داخلی خانه به سبک هالیوودی در سال 2020" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی داخلی خانه به سبک هالیوودی در سال 2020"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید