طراحی سایت: طراحی سایت و اپلیکیشن کتابخانه صوتی ویژه دانش آموزان با آسیب بینایی

به گزارش مجله چایی، به گزارش خبرنگاران ، به نقل از روابط سازمان آموزش و پرورش استثنایی، سید جواد حسینی با اعلام این خبر گفت: در گام اول تمامی کتاب های درسی مورد احتیاج دانش آموزان با آسیب بینایی در این پایگاه به صورت صوتی بارگذری خواهد شد و در گام های بعدی بعضی کتاب های یاری آموزشی و غیر درسی با کسب مجوز از ناشرین آنها به فایل صوتی تبدیل و در این کتابخانه قرار خواهد گرفت.

طراحی سایت: طراحی سایت و اپلیکیشن کتابخانه صوتی ویژه دانش آموزان با آسیب بینایی

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی سایت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

حسینی، ضمن تقدیر از همکاری های خوب مرکز امور بین الملل وزارت آموزش و پرورش با سازمان آموزش و پرورش استثنایی گفت: در امسال مرکز امور بین الملل در زمینه تجهیز و راه اندازی استودیوهای فراوری محتوا، تجهیزات بهداشتی مدارس، مناسب سازی مدارس الگو، تامین بعضی تجهیزات هوشمند آموزشی و طرح فرزند پروری مثبت به یاری آموزش و پرورش استثنایی آمده است.

معاون وزیر با اعلام آخرین آمار برنامه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی گفت: نوبت گیری برنامه سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان به بالای 99 درصد رسید و 99 درصد نوآموزان نیز سنجش شده اند.

وی اضافه کرد: بعلاوه در امسال 150 هزار نوآموز پیش دبستانی نیز در برنامه برنامه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی مور سنجش قرار گرفتند.

معاون وزیر در سرانجام خواهان پیگیری تشکیل شورای تلفیقی فراگیر در سطح استان ها شد و گفت: در امسال برای 200 نفر از نیروهای شاغل در مراکز غیردولتی مسائل ویژه یادگیری دوره های توانمند سازی برگزار شده است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 24 دی 1400 بروزرسانی: 24 دی 1400 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 1372

به "طراحی سایت: طراحی سایت و اپلیکیشن کتابخانه صوتی ویژه دانش آموزان با آسیب بینایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی سایت: طراحی سایت و اپلیکیشن کتابخانه صوتی ویژه دانش آموزان با آسیب بینایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید