فاکس اسپورت: چرا پرسپولیس سال جاری مدعی جدی در آسیاست؟

به گزارش مجله چایی، فاکس اسپورت بنا به دلایلی پرسپولیس را از مدعیان جدی در رقابت های این فصل لیگ قهرمانان آسیا می داند.

فاکس اسپورت: چرا پرسپولیس سال جاری مدعی جدی در آسیاست؟

با تور مالزی خرداد از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید. با ما به کوالالامپور ، پنانگ و لنکاوی سفر کنید و از سفری دل انگیز لذت ببرید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، در ادامه ملاقاتهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا امروز پرسپولیس قهرمان فصل گذشته لیگ برتر و جام حذفی ایران باید در قطر به ملاقات تیم قدرتمند الدحیل برود. دو فصل پیش بود که پرسپولیس توانست با نمایش خوب خود به ملاقات نهایی لیگ قهرمانان آسیا نیز راه یابد و در ملاقات نهایی باخت ولی در رقابت های فصل قبل لیگ قهرمانان آنها در گروهی رقابتی و فشرده ای نهاده شد که فاصله تیم صعود کننده السد با تیمی که صعود نمی کند تنها 3 امتیاز بود.

برای پرسپولیس ناکامی بود که نتوانست از مرحله گروهی راهی مرحله بعد گردد و حذف زودهنگامی از لیگ قهرمانان داشت. حالا این فصل در حالی آغاز می گردد که این تیم ایرانی ستاره های خود از جمله علیرضا بیرانوند، علی علیپور، مهدی ترابی و محمدحسین کنعانی را در ترکیب خود دارد و به همین دلیل می توان از این تیم به عنوان مدعی در رقابت های این فصل لیگ قهرمانان نام برد.

اولین بازی پرسپولیس در این فصل را می توان حساس ترین ملاقات این تیم نیز دانست که برابر الدحیل در زمین تیم قطری برگزار می گردد. دو تیم دو فصل قبل در لیگ قهرمانان برابر هم به میدان رفتند که الدحیل در خانه با یک گل برنده شد و در تهران با نتیجه 3 بر یک به تیم ایرانی باخت و حذف شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 141

به "فاکس اسپورت: چرا پرسپولیس سال جاری مدعی جدی در آسیاست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فاکس اسپورت: چرا پرسپولیس سال جاری مدعی جدی در آسیاست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید