مایکروسافت در سایه بحران کرونا فروشگاه های خود را در سراسر دنیا تعطیل می نماید

به گزارش مجله چایی، شرکت مایکروسافت اعلام نموده که تا اطلاع ثانوی همه فروشگاه های خرده فروشی خود را در سراسر دنیا تعطیل می نماید. این شرکت بیش از صد فروشگاه در سراسر دنیا دارد که یکی از مهمترین فروشگاهها در شهر نیویورک قرار گرفته است.

مایکروسافت در سایه بحران کرونا فروشگاه های خود را در سراسر دنیا تعطیل می نماید

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، این شرکت در میان شیوع کرونا رفتاری مشابه با سایر شرکت های عظیم در پیش گرفته و اقدام به تعطیل کردن فروشگاه ها نموده است. در حالی که احتمالاً بسته شدن خرده فروشی ها ممکن است روی مایکروسافت تأثیر منفی بگذارد اما تحلیلگران می گویند از سوی دیگر این شرکت می تواند از شیوع این بیماری در فضای ابری، اسکایپ و سایر فضاهای آنلاین خود سود ببرد.

شرکت اپل نیز در روز سه شنبه گفت تعطیلی فروشگاه ها را در خارج از چین تمدید می نماید و در وب سایت خود نوشت که این فروشگاه ها تا اطلاع ثانوی بسته خواهند ماند. شرکت مایکروسافت صدها فروشگاه در سراسر دنیا دارد و تصمیم به تعطیلی فروشگاهها تصمیمی بسیار مهم به نظر می رسد.

این شرکت دوشنبه شب در توییتر خود با انتشار خبر تعطیلی نوشت: ما می دانیم که خانواده ها ، کارمندان و مشاغل در حال حاضر تحت فشارهای منحصر به فردی قرار دارند و ما هنوز در اینجا هستیم تا به صورت آنلاین در microsoft.com به همه خدمت کنیم.

منبع: انتخاب
انتشار: 17 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 315

به "مایکروسافت در سایه بحران کرونا فروشگاه های خود را در سراسر دنیا تعطیل می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مایکروسافت در سایه بحران کرونا فروشگاه های خود را در سراسر دنیا تعطیل می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید