مدارس چهارمحال و بختیاری سه شنبه 25 بهمن غیرحضوری شدند

به گزارش مجله چایی، سرپرست مدیریت بحران آموزش و پرورش چهارمحال وبختیاری گفت: فعالیت آموزشی تمام مدارس استان سه شنبه 25 بهمن ماه در شبکه شاد و به صورت غیرحضوری برگزار می گردد.

مدارس چهارمحال و بختیاری سه شنبه 25 بهمن غیرحضوری شدند

به گزارش ایرنا، خسرو کیانی اضافه نمود: به علت بارش برف سنگین و برودت هوا فعالیت آموزشی استان در 2 نوبت صبح و بعدازظهر روز سه شنبه به صورت غیرحضوری و در شبکه شاد برگزار می گردد.

وی با اشاره به اینکه در مورد فعالیت ادارات و دستگاه های اجرایی و دانشگاه ها تصمیم گیری نشده است، گفت: در تمام محور های ارتباطی استان مشکل تردد وجود دارد و تردد به سختی و تنها با زنجیر چرخ انجام می گردد.

به گفته وی، هم اکنون تردد در گردنه های برف گیر استان از جمله شاه منصوری، چری و تاراز غیرممکن است و این گردنه ها به علت بارش سنگین برف تا اطلاع ثانونی مسدود شده است.

کیانی گفت: تردد در محور های بین شهری نیز با مشکل و به سختی انجام می گردد.

وی از از رانندگان خواست تا از سفر های غیرضروری خودداری نمایند و در صورت ضرورت برای سفر تجهیزات ایمنی زمستانی بخصوص زنجیرچرخ، چراغ مه شکن، برف پاکن سالم به همراه داشته باشند و از سلامت فنی خودرو خود اطمینان حاصل نمایند.

بر اساس تحلیل آخرین برآورد های مدل های عددی و نقشه های هواشناسی با ادامه فعالیت سامانه بارشی تا اواخر روز چهارشنبه در سطح استان به تناوب بارش برف، باران، رعد و برق، وزش باد به نسبت شدید، کولاک برف در گردنه ها، مه و کاهش دید پیش بینی می گردد.

بارش ها در سطح استان از شدت به نسبت زیادی برخوردار است و برای منطقه های از جمله شهرستان کوهرنگ، اردل و بعضی منطقه ها شمالی، غربی و جنوبی استان به نسبت شدید و نیمه سنگین است.

برای اوایل صبح پنجشنبه بارش های پراکنده در کوهرنگ و منطقه های از جنوب پیش بینی می گردد که با خروج سامانه کاهش دمای هوا انتظار می رود.

در سال تحصیلی جاری 230 هزار دانش آموز در مقاطع مختلف مشغول تحصیل هستند.

منبع: فرارو
انتشار: 24 بهمن 1401 بروزرسانی: 24 بهمن 1401 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 1659

به "مدارس چهارمحال و بختیاری سه شنبه 25 بهمن غیرحضوری شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدارس چهارمحال و بختیاری سه شنبه 25 بهمن غیرحضوری شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید