مسافران قطار لوکس عقاب طلایی

به گزارش مجله چایی، احتمالا شما هم اخبار مربوط به قطار پنج ستاره لوکس که با نام عقاب طلایی شناخته می گردد را شنیده اید. این قطار پایتخت مجارستان را به مقصد ایران ترک نموده بود و روز گذشته به تهران رسید. اظهار نظرهای مسافران ثرونمند این قطار در باره ایران جالب توجه است. با زومیت همراه باشید.قطار عقاب طلایی 70 مسافر داشته که هزینه این سفر برای هر کدام در حدود 40 هزار دلار بوده است. این قطار 23 مهرماه بوداپست را به مقصد تهران ترک نموده و از کشورهای رومانی، بلغارستان و ترکیه عبور نموده تا به ایران برسد.

مسافران قطار لوکس عقاب طلایی

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید و شگفتی های جزیره آتشفشانی بالی را از نزدیک شاهد باشد.

مسافران ثروتمند قطار عقاب طلایی مردم ایران را دوست داشتنی توصیف نموده اند و تصویر ترسیم شده توسط رسانه ها از ایران را اشتباه دانسته اند. یکی از مسافران این قطار که ساکن آدلاید استرالیا است به خبرگزاری فرانسه گفت که در تمام شهرهای راستا در داخل ایران برخورد مردم بسیار محبت آمیز بوده است.

آنچه در روزنامه ها درباره ایران می خوانید تصویر اشتباهی به شما می دهد. رسانه ها سوی غلط ماجرا را می بینند.

مدیر روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: این گردشگران از راستا ریلی و با هتل قطار(قطار عقاب طلایی) از کشور ترکیه وارد کشور ایران شدند و بعد از گذر از شهرهای تبریز، زنجان، کرج، اصفهان و یزد وارد استان فارس و سعادت شهر مرکز شهرستان پاسارگاد شدند. محمدکاظم بهادری پور اضافه نمود: این گروه از گردشگران که به مدت یک روز در استان فارس اقامت دارند از مجموعه های تاریخی پاسارگاد، نقش رستم، تخت جمشید بازدید کردند و با تاریخ و تمدن استان فارس آشنا شدند. اولین مقصد تور جواهرات پارسی در داخل ایران شهر زنجان بود و بعد از آن مسافران آن از یزد و اصفهان و شیراز بازدید کردند و در نهایت به تهران رسیدند. این گردشگران خارجی بعد از بازدید از جاذبه های توریستی تهران دو روز دیگر با هواپیما به کشورهایشان باز خواهند گشت.

جالب است بدانید که این قطا لوکس که به نوعی یک هتل مجلل به شمار می رود، امروز با مسافرانی تازه از تهران به سمت بوداپست حرکت می نماید. اتاق های این قطار چیزی از اتاق های هتل های 5 ستاره کم ندارند.

ایران پر از جاذبه های توریستی است، مکان های نابی که می تواند درآمد سرشاری را وارد کشور کند. سازمان میراث فرهنگی اقدامات مثبت بسیاری را برای جذب توریست انجام داده است و امیدواریم این اقدامات بصورت جدی تری دنبال شوند تا مردم بیشتری با ایران آشنا شده و درآمد بخش گردشگری کشور افزایش یابد.

منبع :زومیت

منبع: لست سکند
انتشار: 23 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 136

به "مسافران قطار لوکس عقاب طلایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسافران قطار لوکس عقاب طلایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید