مقاله: تور مکزیک مقرون به صرفه، نوروز، قیمت، پاییز، بهار، زمستان، تابستان 1400، مجری مستقیم تور لوکس مکزیک

به گزارش مجله چایی، اگر در نهایت غذا به یکی از ارزشمندترین ویژگی های تور مکزیک شما تبدیل نشود، حسابی تعجب خواهیم کرد. هستند مسافرانی که تنها برای تجربه مجدد غذاهای خوشمزه این کشور به این سفر می آیند. خبر خوب دیگر برای عاشقان غذا این است: غذاهای محلی در این کشور فوق العاده مقرون به صرفه هستند، در نتیجه شما می توانید کلی غذای خوشمزه نوش جان کنید و همچنان یک تور مقرون به صرفه مکزیک داشته باشید. با بودجه محدود شما می توانید با حدود 1 دلار یک وعده غذای عالی بگیرید؛ اگر دوست دارید بیشتر ریخت و پاش کنید، یک وعده غذایتان بین 5 تا 10 دلار خواهد بود.

مقاله: تور مکزیک مقرون به صرفه، نوروز، قیمت، پاییز، بهار، زمستان، تابستان 1400، مجری مستقیم تور لوکس مکزیک

مطمئنا برترین زمان برای رفتن به سواحل دوست داشتنی این کشور بعد از فصل توفان ها است. دقیق تر اگر بگوییم، یعنی ماه نوامبر زمانی که وارد فصل خشک می شویم. فصل خشک تا مارس یا آوریل ادامه خواهد داشت. در این زمان سواحل فوق العاده زیبا هستند، رطوبت هوا کمتر، روزها گرم تر و شب ها هم خنک تر هستند. البته باقی جهان هم از این دوره عالی اطلاع دارند، در نتیجه قیمت هتل در مکزیک فوق العاده بالا می رود و همه جا حسابی شلوغ خواهد بود.

دوست دارید یک سوغاتی خوب از تور مکزیک برای دوستان تان خریداری کنید اما از وسایل کلیشه ای و بی کیفیت خسته شده اید؟ مکزیک برای صنایع دستی و کارهای هنری مردمش مشهور است، در نتیجه شما می توانید سری به این گالری هنری بزنید تا کودک عاشق هنر درون تان را خوشنود کنید. در آرتس گالریا انواع و اقسام صنایع دستی و کارهای هنری برای خرید در دسترس هستند.

همانطور که اشاره کردیم، مکزیک کشوری است با کلی تعطیلی و مردمانش عاشق جشن دریافت در هر شرایطی هستند. در تمام طول سال تعداد زیادی رویداد و فستیوال مختلف برگزار می شوند و بعضی از آنها حسابی پر زرق و برق و عظیم هستند. به یاد داشته باشید که دوره های زمانی برگزاری فستیوال ها گران ترین و شلوغ ترین زمان ها برای رفتن به تور مکزیک هستند. با این وجود اگر دوست دارید یک تجربه ویژه از سفرتان داشته باشید، نباید بعضی از این رویدادها را از دست بدهید.

منبع مقاله: تور مکزیک مقرون به صرفه، نوروز، قیمت، پاییز، بهار، زمستان، تابستان 1400، مجری مستقیم تور لوکس مکزیک

انتشار: 25 تیر 1400 بروزرسانی: 25 تیر 1400 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 1158

به "مقاله: تور مکزیک مقرون به صرفه، نوروز، قیمت، پاییز، بهار، زمستان، تابستان 1400، مجری مستقیم تور لوکس مکزیک" امتیاز دهید

1 کاربر به "مقاله: تور مکزیک مقرون به صرفه، نوروز، قیمت، پاییز، بهار، زمستان، تابستان 1400، مجری مستقیم تور لوکس مکزیک" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: تور مکزیک مقرون به صرفه، نوروز، قیمت، پاییز، بهار، زمستان، تابستان 1400، مجری مستقیم تور لوکس مکزیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید