مقاله: شهربازی دره شادی شنزن (چین)

به گزارش مجله چایی، مسافران تور چین در هنگام ورود به شهربازی دره شادی شنزن، وارد بخش میدان اسپانیایی با حال و هوای خاص و مدیترانه اش می شوند. با حرکت به سمت جنوب شهربازی، به بخش شگفت انگیز شهر کارتون می رسید. داستان های پریان در اینجا به واقعیت تبدیل شده اند. در سینمای شهر کارتون هر روز فیلم های بسیار جالب توجهی نمایش داده می شوند. در بخش شرقی شهر کارتون، قله ماجراجویی قرار دارد؛ این بخش با درختان و گل های زیبا پر شده است. سواری Space Shot در اینجا بازدیدکنندگان را به یک تجربه نفس گیر دعوت می کند؛ این سواری شما را در مدت تنها 1.8 ثانیه تا ارتفاع 60 متری زمین به آسمان می فرستد. به راه خود که ادامه دهید به شهر معدن طلا می رسید. این بخش پارک همانند یک شهر کوچک معدن کاری در آمریکای شمالی شبیه سازی شده است. مسافران تور شنزن در اینجا می توانند خودشان در کوره آهنگری یک یادگاری جالب برای برگرداندن به خانه بسازند.

مقاله: شهربازی دره شادی شنزن (چین)

یکی از مهیج ترین بخش های پارک برای مسافران تور چین بدون شک بخش خلیج توفان است. در این بخش بازدیدکنندگان می توانند سرسره آبی (یکی از مرتفع ترین ها در تمام دنیا) را تجربه کنند. سواری چرخش بزرگ شما را به آسمان می فرستد و در آنجا با یک چرخش ناگهانی تغییر جهت می دهد. یکی دیگر از بخش های جذاب شهربازی هپی ولی برای مسافران تور شنزن، به خصوص برای بچه های کوچک، پارک آبی پلایا مایا است. این بخش از پارک با الهام از فرهنگ اسرارآمیز مایاها ساخته شده است. ساختمان ها و مجسمه ها در اینجا همگی به سبک معماری مایاها طراحی شده اند. غروب ها با اجرای نمایش های سنتی، حال و هوایی گرم و دلچسب در پارک ایجاد می شود.

مسافران تور شنزن برای رفتن به شهربازی دره شادی می توانند قطارهای خطوط 1 یا 2 مترو شهر را سوار شده و در ایستگاه پنجره رو به دنیا (Window of the World) پیاده شوند و از خروجی A بیرون بیایند. از ایستگاه راه آهن شنزن مسافران تور چین می توانند اتوبوس های شماره 101 را سوار شده و در محل ورودی شهربازی پیاده شوند. از فرودگاه می توانید اتوبوس های شماره 327 را سوار شده و در ایستگاه پنجره رو به دنیا پیاده شوید؛ از خیابان عبور کرده و بعد از حدود 3 دقیقه پیاده روی به پارک می رسید. قیمت بلیت ورودی شهربازی برای بزرگسالان 230 یوان و برای بچه های با قد بین 1.2 تا 1.5 متر 120 یوان است. برای بچه های کوچکتر، ورودی پارک رایگان است. بلیت های شبانه برای بزرگسالان و بچه های با قد بلندتر از 1.2 متر 100 یوان است؛ با این بلیت بازدیدکنندگان می توانند بعد از ساعت 18 وارد پارک شوند. شهربازی هپی ولی هر روز از ساعت 9.30 تا 21.30 باز است.

منبع مقاله: شهربازی دره شادی شنزن (چین)

انتشار: 8 بهمن 1400 بروزرسانی: 8 بهمن 1400 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 1387

به "مقاله: شهربازی دره شادی شنزن (چین)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: شهربازی دره شادی شنزن (چین)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید