نادال، تیم و هالپ در یک هشتم نهایی رولان گاروس

به گزارش مجله چایی، مرد شماره دو و سه دنیا به همراه تنیسور رومانیایی به یک هشتم نهایی رولان گاروس صعود کردند.

نادال، تیم و هالپ در یک هشتم نهایی رولان گاروس

به گزارش خبرنگاران، دور سوم تنیس رولان گاروس آدینه شروع شد. در مهمترین ملاقات رافائل نادال، مرد شماره دو دنیا برابر استفانو تراوالیا نهاده شد و 3 بر صفر پیروز شد. تنیسور اسپانیایی در ست نخست 6 بر یک حریف ایتالیایی اش را شکست داد و در ست دوم 6 بر 4 پیروز شد. نادال ست سوم را با نتیجه 6 بر صفر تمام کرد.

در دیگر ملاقات دومینیک تیم مقابل کسپر رود بازی کرد و به راحتی حریفش را با نتیجه 3 بر صفر شکست داد. قهرمان اپن آمریکا 2020 در ست اول 6 بر 4 پیروز شد. ست دوم را با نتیجه 6 بر 3 به خود اختصاص داد و در ست سوم 6 بر یک حریفش را مغلوب کرد.

الکساندر زورف به مصاف مارکو چکیناتو رفت و 3 بر صفر پیروز شد. تنیسور آلمانی ست اول را با نتیجه 6 بر یک به نفع خود سرانجام داد. در ست دوم 7 بر 5 حریف ایتالیایی اش را شکست داد و در ادامه 6 بر 3 پیروز شد.

دیگو شوارتسمن هم با نتیجه مشابه گومبوس را شکست داد اما استن واورینکا مغلوب اوگو گاستن شد تا از صعود به یک هشتم نهایی بازماند.

یانیک زینر، سباستین کوردا و فریتز هم به مرحله بعدی راه یافتند.

در بخش بانوان سیمونا هالپ برابر آماندا آنیسیمووا نهاده شد و 2 بر صفر پیروز شد. بخت نخست قهرمانی به راحتی و با نتایج 6 بر صفر و 6 بر یک حریفش را شکست داد.

الینا اسویتولینا با نتیجه مشابه مقابل الکساندرووا پیروز شد. بانوی شماره شش دنیا در ست نخست 6 بر 4 حریفش را شکست داد و در ادامه 7 بر 5 پیروز شد.

کیکی برتنس هم با پیروزی 2 بر صفر به دور بعد صعود کرد. او هر دوست را با نتیجه 6 بر 2 به نفع خود به سرانجام رساند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 آبان 1399 بروزرسانی: 17 آبان 1399 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 687

به "نادال، تیم و هالپ در یک هشتم نهایی رولان گاروس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نادال، تیم و هالپ در یک هشتم نهایی رولان گاروس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید