نشت روغن باعث آتش سوزی در واحد قیرشرکت نفت پاسارگاد آبادان شد

به گزارش مجله چایی، مدیر عامل شرکت نفت پاسارگاد گفت: نشت روغن موجب آتش سوزی در واحد زیرسازی شرکت نفت پاسارگاد آبادان شد که خوشبختانه بدون تلفات جانی مهار شد.

نشت روغن باعث آتش سوزی در واحد قیرشرکت نفت پاسارگاد آبادان شد

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران و به نقل از خبرگزاری فارس، حسین نیکخواه مدیرعامل شرکت نفت پاسارگاد امروز در مورد حادثه آتش سوزی در واحد قیر سازی این شرکت در گفت وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: در ساعت 11:30 ظهر امروز نشت روغن در بویلر روغن داغ منجر به حریق در واحد قیر پلنت واحد آبادان شد.

وی اضافه نمود: بلافاصله پس از حضور ماموران آتش نشانی و خدمات ایمنی پالایشگاه آبادان آتش مهار و از سرایت به بخش های دیگر جلوگیری به عمل آمد.

نیکخواه بیان نمود: خوشبختانه این آتش سوزی مصدومیت و تلفات انسانی نداشته و واحد مذکور بلافاصله 2ساعت بعد از برطرف نواقص ناشی از آتش سوزی دوباره به مدار برگشت و فرآیند فراوری در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه این شرکت بزرگترین فراوریکننده قیر در خاورمیانه است اضافه نمود: ظرفیت سالیانه فراوری قیر این شرکت چهار میلیون تن است که بخشی برای برطرف احتیاج داخلی و بخشی به کشورهای خاورمیانه صادر می گردد.

مدیرعامل شرکت نفت پاسارگاد گفت: آبادان توان فراوری سالانه 786 هزار تن و روزانه 2400 تن قیر را دارد که به وسیله بندر امام خمینی امکان صادرات فراهم است و بخش عمده فراوریات کارخانه آبادان از این طریق به مقاصد بین المللی صادر می گردد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 3 دی 1399 بروزرسانی: 3 دی 1399 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 783

به "نشت روغن باعث آتش سوزی در واحد قیرشرکت نفت پاسارگاد آبادان شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشت روغن باعث آتش سوزی در واحد قیرشرکت نفت پاسارگاد آبادان شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید