نظری: لیگ را بدون مشخص قهرمان و سقوط نماینده ها تمام نمایند، با اپلیکشین بایرن مونیخ تمرین می کنیم

به گزارش مجله چایی، مهاجم تیم فوتبال نساجی قائمشهر معتقد است که با این شرایط باید لیگ برتر بدون معین تیم قهرمان و سقوط کننده ها تعطیل گردد.

نظری: لیگ را بدون مشخص قهرمان و سقوط نماینده ها تمام نمایند، با اپلیکشین بایرن مونیخ تمرین می کنیم

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ دیدن کنید.

محمد مهدی نظری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد تعطیلی موقت بازی های لیگ برتر فوتبال گفت: به صورت انفرادی و زیر نظر کادر فنی تمرین می کنیم. تمرینات ما با اپلیکیشنی است که باشگاه بایرن مونیخ از آن استفاده می نماید و کادر فنی هم شرایط بازیکنان را زیر نظر دارد. با این حال دوری از تمرینات گروهی خیلی سخت است و شرایط بدنی بازیکنان نمی تواند مثل گذشته باشد.

وی ادامه داد: اگر قرار باشد لیگ ادامه پیدا کند باید به تیم ها یک ماه زمان بدهند تا خودشان را آماده نمایند. در حال حاضر سلامتی افراد از هر چیزی مهمتر است و اعتقادم این است که نباید لیگ برتر را به هر قیمتی برگزار نمایند.

نظری اظهار داشت: این درست که همه تیم های لیگ فزونی و لیگ دسته اول برای رسیدن به هدف هایشان هزینه نموده اند ولی فکر می کنم با این شرایط بحرانی، بهترین تصمیم این است که لیگ را بدون مشخص قهرمان و تیم های سقوط نماینده تعطیل نمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 353

به "نظری: لیگ را بدون مشخص قهرمان و سقوط نماینده ها تمام نمایند، با اپلیکشین بایرن مونیخ تمرین می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نظری: لیگ را بدون مشخص قهرمان و سقوط نماینده ها تمام نمایند، با اپلیکشین بایرن مونیخ تمرین می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید