نقشه سرقت زن و مرد سابقه دار لو رفت

به گزارش مجله چایی، دومرد و یک زن سابقه دار که سوار بر یک خودروی مسروقه قصد داشتند وارد پارکینگ یک مجتمع مسکونی در غرب تهران شوند و از ساختمان سرقت نمایند از سوی پلیس دستگیر شدند.

نقشه سرقت زن و مرد سابقه دار لو رفت

به گزارش ، سرهنگ رسول بهرامی رئیس کلانتری 140 باغ فیض در تشریح این خبر گفت: دوشنبه شب واحد گشت کلانتری 140 باغ فیض در خیابان سردار جنگل شمالی به یک دستگاه خودرو مزدا 3 سفید رنگ که مقابل پارکینگ یک مجتمع مسکونی ایستاده و قصد ورود به ساختمان را داشت مشکوک شدند.

در آنالیز پلاک خودرو معین شد که مزدا 3 دارای سابقه ثبت سرقت بوده و چند روز پیش به سرقت رفته است که بلافاصله مأموران کلانتری با مسدود کردن راستا خودرو از راننده و سرنشین آن که یک زن بود خواستند پیاده شوند، اما متهمان ناگهان با کوبیدن به خوردوی پلیس و حرکات مخاطره آمیز قصد فرار از محل را داشتند که در یک عملیات پلیسی هر دو سرنشین خودروی سرقتی دستگیر شدند.

همزمان با دستگیری این زن و شوهر، ساکنان مجتمع مسکونی به مأموران اطلاع دادند که فرد ناشناسی داخل پارکینگ مجتمع در انتظار این زن و مرد بوده و در حال حاضر نیز داخل مجتمع حضور دارد که بلافاصله مأموران متهم سوم پرونده را نیز دستگیر کردند.

وی با اشاره به اینکه متهمان برای تحقیقات تکمیلی به کلانتری منتقل شدند و به قصد خود برای سرقت از مجتمع مسکونی اعتراف کردند، اضافه نمود: در آنالیز سوابق متهمان معین شد که هر سه دزد سابقه دار بوده و به تازگی از زندان آزاد شده اند.

سرهنگ بهرامی با اشاره به شناسایی مالک خودرو، اضافه نمود: با دستور قضایی خودروی سرقتی به مالک آن تحویل شد و تحقیقات پلیسی برای کشف جزئیات پرونده ادامه دارد.

منبع: ایران

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 9 مهر 1399 بروزرسانی: 9 مهر 1399 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 606

به "نقشه سرقت زن و مرد سابقه دار لو رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقشه سرقت زن و مرد سابقه دار لو رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید