نیمار با سبیل به جنگ با کرونا رفت!

به گزارش مجله چایی، نیمار ستاره تیم پاری سن ژرمن برای ایجاد یک داستان طنز برای مردمی که به علت کرونا در قرنطینه خانگی هستند سبیل گذاشته است.

نیمار با سبیل به جنگ با کرونا رفت!

به گزارش، نیمار جونیور ستاره برزیلی تیم فوتبال پاری سن ژرمن تصویر جدیدی از خود منتشر کرد که در آن سبیل دارد. علت این کار انجام یک کار طنز برای کتاب داستان کمیک خود بوده است. او خواسته با این کار یک چهره طنز از خود نمایش دهد تا روحیه مردم را در قرنطینه خانگی بالا ببرد.

نیمار یک کتاب داستان کمیک به نام Inked را در سال 2018 راه اندازی کرد. قهرمان این داستان جونیور نام دارد و برای نجات دادن خواهرش از دشمنان داستان در کوشش است. این شخصیت قدرت عجیب و ماورایی دارد.

وب سایت شرکت کومیک بوک در بیانیه اظهار داشت که نیمار برای ایجاد سرگرمی برای مردمی که در قرنطینه خانگی به سر می برند 200 قسمت از داستان کتاب های خود را به صورت رایگان در اختیار مردم قرار داده است.

نیمار هم در صفحه شخصی خود خطاب به مردم گفت: داستان های کمیک من برای هر سنی مناسب است. امیدوارم این داستان های سرگرمی خوبی را برای مردم جهان ایجاد کند.

داستان های کمیک به داستان هایی گفته می گردد که با تصاویری فکاهی در یک کتاب مطالب به خوانندگان منتقل می گردد. به بیان دیگر، کمیک، به معنی یک داستان مصور است. سایت کمیک بوک هم به زبان های مختلف این نوع از داستان ها را به مردم ارائه می نماید.

پس از شیوع ویروس کرونا حدودا مدارس یک میلیارد دانش آموز را به تعطیلی کشانده است. داستان های نیمار می تواند تفریح خوبی برای بچه ها خانه نشین باشد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 31 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 347

به "نیمار با سبیل به جنگ با کرونا رفت!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیمار با سبیل به جنگ با کرونا رفت!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید