تغییرات مجذوب کننده پیام رسان پیش فرض اندروید، عکس

به گزارش مجله چایی، زومیت نوشت: ویژگی Magic Compose در برنامه پیام رسان گوگل با بهره گیری از هوش مصنوعی پاسخ دادن به پیام ها را آسان تر می کند.

تغییرات مجذوب کننده پیام رسان پیش فرض اندروید، عکس

ویژگی Magic Compose برنامه پیام رسان گوگل پس از اینکه از اوایل خرداد ماه دردسترس کاربران ایالات متحده بود، حالا در اختیار کاربران عده ای از دیگر کشورها نیز قرار می گیرد.

  • کشف سنگ های عجیب در پنج قاره دنیا/ یک اتفاق تلخ و درعین حال خطرناک

وقتی این قابلیت که برای نخستین بار در مراسم I/O 2023 با آن آشنا شدیم به مرحله انتشار برسد، آیکون Magic Compose در سمت چپ فیلد نوشتن پیام قدیمی یا بعد از میان بر انتخاب ایموجی در فیلد نوشتن پیام بازطراحی شده این برنامه قرار می گیرد؛ رابط نوشتن پیام نو برنامه پیام رسانی گوگل مدتی است در اختیار برخی از کاربران نسخه بتای این برنامه قرار گرفته است.

وقتی کاربر روی آیکون این قابلیت جادویی ضربه بزند، Magic Compose به طور اتوماتیک تا 20 عدد از پیام های پیشین، ایموجی ها، واکنش ها و آدرس های اینترنتی را برای ایجاد پاسخی مرتبط، به سرورهای گوگل می فرستد.

به گفته گوگل، پیام های دارای پیوست، پیام های صوتی و تصاویر به سرورهای گوگل فرستاده نمی شوند؛ اما هرگونه توضیحات ارسال شده همراه تصاویر و رونویس متنی پیام های صوتی، شاید راهشان به گوگل ختم شود.

ویژگی Magic Compose در طراحی نو برنامه گوگل مسیجز

به گزارش 9to5Google، غول موتور جست وجو تمامی پیام ها را از سرورها پاک می کند و در نتیجه آن ها برای آموزش مدل های یادگیری ماشینی ذخیره نمی شوند.

سپس فهرستی از پیشنهادها دردسترس کاربران قرار می گیرد که انتخاب هر یک، آن را در فیلد پیام جای ٰگذاری می کند؛ اما اگر خودتان چیزی نوشته باشید Magic Compose می تواند فرم متن را به یکی از هفت سبک ترکیبی یا Remix، هیجان زده یا Excited، بی حس یا Chill، شکسپیر، آهنگین یا Lyrical، رسمی و در نهایت کوتاه، بازنویسی کند.

در اولین فاز انتشار، این ویژگی تنها در زبان انگلیسی و در گوشی های اندرویدی با سیم کارت ایالات متحده در دسترس بود؛ بااین حال، طی هفته اخیر، کاربرانی از فرانسه و بریتانیا از فعال شدن Magic Compose خبر داده اند.

برای دسترسی به Magic Compose ابتدا باید در فهرست بتای برنامه Messages و Carrier Services گوگل در پلی استور ثبت نام کرده باشید؛ سن بالای 18 سال و وارد شدن به اکانت گوگل از ملزومات است.

کاربران پریمیوم سرویس Google One در دسترسی زودهنگام به ویژگی Magic Compose در منطقه ها نو اولویت دارند.

  • کتاب عجیبی که 100 سال پیش، آینده را دقیق پیش بینی کرد

  • صحنه ترسناک سقوط هواپیمای مسافربری در بیابان/ عکس

  • ظهور اشکال عجیب در خاک مریخ/ عکس

  • جنگنده قدرتمند ایران که نیروی هوایی صدام را به خاک سیاه نشاند/ عکس

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 1 دی 1402 بروزرسانی: 1 دی 1402 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 1752

به "تغییرات مجذوب کننده پیام رسان پیش فرض اندروید، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییرات مجذوب کننده پیام رسان پیش فرض اندروید، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید