پاداش 1.5 میلیون دلاری گوگل در انتظار هکر خوش شانس

به گزارش مجله چایی، شرکت گوگل اعلام نموده است به هر فردی که بتواند امنیت اندرویدی این شرکت را از بین ببرد ، پاداش 1.5 میلیون دلاری را ارائه می دهد.

پاداش 1.5 میلیون دلاری گوگل در انتظار هکر خوش شانس

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، شرگت گوگل به هر فردی که بتواند اشکالات یا آسیب پذیری هایی را در دستگاه های خاص اندروید پیدا کند ، جوایزی ارائه می دهد.این شرکت از سال 2015 پاداش هایی را برای هکر ها ارائه نموده است. اما این بار جایزه بسیار چشمگیرتر از همواره و برابر با 1.5 میلیون دلار است.

گوگل معتقد است که دستگاه های پیکسل بسیار ایمن هستند و برای تشخیص صحت این ادعا، هکرهای مشتاق را به چالش کشیده تا نشان دهند که می توانند امنیت گوگل را به خطر بیاندازند و 1.5 میلیون دلار را به عنوان جایزه برتر دریافت نمایند یا خیر. این شرکت اظهار داشت که به هرکسی که از راه دور با اجرای کد کامل زنجیره ای را اجرا کند و تراشه ایمن Titan M را که در دستگاههای پیکسل استفاده شده هک کند، می تواند 1 میلیون دلار جایزه بگیرد.

این بدان معناست که هکرها باید از راه دور به سیستم عامل پیکسل دسترسی پیدا نمایند به گونه ای که نیازی به تعامل با کاربر تلفن نباشد و در صورت انجام هک در نسخه اندروید که هنوز در مراحل پیش نمایش برنامه نویسان است ، جایزه اول 1.5 میلیون دلار را کسب می نمایند.

در سال 2015. این شرکت جوایز مختلفی را برای هکرها ارائه داد ، که بیشتر آنها از چند هزار تا صدها هزار دلار بود. گوگل اظهار داشت که تاکنون بیش از 1 میلیون پاداش به هکرها داده است. گوگل تنها شرکتی نیست که به هکرهای کلاه سفید که بتوانند حفره های امنیت را پیدا نمایند جایزه می دهد. شرکت اپل نیز در ماه آگوست اظهار داشت که به هکر برگزیده 1 میلیون دلار پرداخت خواهد نمود.

منبع: انتخاب
انتشار: 21 دی 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 46

به "پاداش 1.5 میلیون دلاری گوگل در انتظار هکر خوش شانس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاداش 1.5 میلیون دلاری گوگل در انتظار هکر خوش شانس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید