کلهر: سید جلال حسینی گره بازی برابر الوحده را باز کرد، صعود پرسپولیس با فزونی برابر الریان قطعی می گردد

به گزارش مجله چایی، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره پیروزی سرخپوشان برابر تیم الوحده امارات توضیحاتی را بیان نمود.

کلهر: سید جلال حسینی گره بازی برابر الوحده را باز کرد، صعود پرسپولیس با فزونی برابر الریان قطعی می گردد

محمود کلهر پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفت و گو با، درباره پیروزی سرخپوشان در نخستین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا برابر تیم الوحده امارات اظهار کرد: به نظرم تیم پرسپولیس مقتدرانه بازی کرد و از نقاط ضعف حریف خود به خوبی استفاده کرد و مالکیت توپ را در اختیار داشت و موقعیت های زیادی را ایجاد کرد و در نهایت سید جلال حسینی گل فزونی تیمش را به ثمر رساند.

او ادامه داد: سید جلال حسینی بهترین مدافع تیم پرسپولیس است و علاوه بر این، بعضی از مواقع که تیم حریف بسته بازی می نماید تا از ضد حملات بهره ببرد، سید جلال حسینی گره بازی را باز نموده است و در بازی با الوحده هم چنین اتفاقی رخ داد و او گلزنی کرد. حسینی شرایط خوبی دارد و با وجود سن بالا همانند یک جوان 23 ساله آمادگی جسمانی بالایی دارد و در دفاع و حمله فوق العاده بازی می نماید. علاوه بر این، حسینی رهبری تیم پرسپولیس را در زمین مسابقه برعهده دارد.

کلهر بیان نمود: تیم الوحده امارات در ضدحملات خطرناک بود و این تیم اماراتی می توانست به گل برسد، اما ساختار دفاعی پرسپولیس شامل سید جلال حسینی، محمد حسین کنعانی زادگان و حامد لک اجازه ندادند تا حریف گلزنی کند. البته تیم پرسپولیس در نیمه دوم خوب بازی نکرد، اما این تیم به تدریج شرایط آرمانی خود را پیدا کرد. ورود آل کثیر، شجاعی و کامیابی نیا به زمین مسابقه باعث شد که الوحده نتواند در محوطه جریمه سرخپوشان خطری ایجاد کند. همچنین پرسپولیس با شرایط و جو کشور هندوستان هماهنگ شده است و در ملاقات های بعدی بهتر بازی می نماید.

پیشکسوت پرسپولیس درباره موقعیت های هدر رفته سرخپوشان در بازی با الوحده امارات گفت: تیم پرسپولیس باید یک مقدار در زدن ضربات آخر در خط حمله مقتدرانه عمل کند تا در برابر الریان قطر چنین مشکلاتی را نداشته باشد. تیم الریان نسبت به الوحده و گوای هند قوی تر است و باید پرسپولیس قبل از بازی با حریف قطری نقطه ضعف خود را رفع کند. به نظرم مهدی عبدی می تواند به پرسپولیس یاری کند و گل محمدی باید بیشتر به این بازیکن فرصت بدهد.

او اضافه نمود: شهریار مغانلو بازیکن خوبی است، اما او هنوز در پرسپولیس شرایط خوبی پیدا ننموده و با بقیه بازیکنان هماهنگ نشده است. به هر حال مغانلو نتوانسته کارایی خود را در پرسپولیس ارائه بدهد و امیدوارم شرایط بهتری پیدا کند.

کلهر درباره بازی بعدی پرسپولیس برابر تیم الریان قطر گفت: اگر پرسپولیس بتواند این بازی را پیروز گردد،صعود خود را در لیگ قهرمانان آسیا قطعی می نماید و آماده برای مراحل بعدی این رقابت ها می گردد. البته سرخپوشان باید نقاط ضعف خود را رفع نمایند چرا که تیم های آسیایی در مراحل بالاتر شناخت بهتری از یکدیگر پیدا نموده و حریفان خود را بررسی می نمایند. الریان یکی از تیم های خوب گروه E است، اما پرسپولیس هم برابر تیم های قدرتمند خیلی خوب بازی می نماید. علاوه براین، تیم گوای هند چند بازیکن اسپانیایی دارد و لیگ هند هم پیشرفت نموده و سرخپوشان نباید این تیم را دست کم بگیرند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 19 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 19 اردیبهشت 1400 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 1045

به "کلهر: سید جلال حسینی گره بازی برابر الوحده را باز کرد، صعود پرسپولیس با فزونی برابر الریان قطعی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلهر: سید جلال حسینی گره بازی برابر الوحده را باز کرد، صعود پرسپولیس با فزونی برابر الریان قطعی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید