گردشگران به یونان بازگشتند

به گزارش مجله چایی، یونان رسما به روی گردشگران بازگشایی شد تا فصل تابستانی گردشگری را به امید احیای صنعت گردشگری این کشور شروع کند.

گردشگران به یونان بازگشتند

سفر با تور یونان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید و شهرهای سانتورینی، آتن و میکونوس را ببینید.

ایسنا: پس از ماه ها محدودیت مسافرتی در یونان، روز گذشته توریستان از اتحادیه اروپا و چند کشور دیگر وارد یونان شدند. توریستان برای ورود به یونان باید واکسینه شده باشند یا نتیجه منفی آزمایش کرونا را ارائه نمایند.

نخستین پروازها از فرانسه، آلمان، سوئد، سوئیس، لیتوانی و لتونی در فرودگاه بین المللی آتن نشستند.

فرودگاه بین المللی هراکلین در کرت هم برای نخستین بار در چند ماه اخیر شاهد حضور جمعیتی از توریستان بود. مقام های جزیره کرت اعلام کردند انتظار دارند در سه روز آینده شاهد حضور 10هزار توریست در این جزیره باشند.

میکونوس و سانتورینی که دو جزیره محبوب یونان به تعداد می فرایند با تعداد محدودی پرواز به فرودگاه ها روبرو شدند، اما مسوولان امیدوارند با گذشت زمان شاهد توریستان بیشتری در فصل تابستان باشند.

اوایل نوامبر محدودیت های ناشی از توسعه ویروس کرونا در یونان اعمال شده بود اما مدتی است فرایند کاهش تدریجی محدودیت ها برای شروع فصل توریستی تابستانی مهم شروع شده است. در هفته اخیر یونان پس از مدت ها درهای موزه ها را به روی علاقه مندان باز کرد.

توریستی منبع مهمی برای کسب عایدی در یونان به تعداد می رود از این رو دولت یونان امیدوار است بازگشت توریستان بین المللی بتواند اقتصاد این کشور را احیا کند.

سال گذشته تعداد بازدیدنمایندگان از یونان 78.2 درصد کاهش یافت تا تعداد آن ها به 7.4 میلیون نفر برسد؛ این درحالی است که در سال 2019 آمار توریستان یونان 34 میلیون نفر گزارش شده بود.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 11 مرداد 1400 بروزرسانی: 11 مرداد 1400 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 1190

به "گردشگران به یونان بازگشتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گردشگران به یونان بازگشتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید