یکی از برترین موسیقی های تاریخ صنعت بازی تغییر کرد

به گزارش مجله چایی، همه هواداران کینگدام هارتس (Kingdom Hearts) آهنگ کلاسیک Simple and Clean از هیکارو اوتادا (Hikaru Utada) را می شناسند. این تصنیف زیبا و ملودراماتیک برای اولین بار در نسخه اول سری در سال 2002 استفاده شد و از آن موقع تا به امروز در چندین بازی این سری به شکل های مختلف ظاهر شده است. حال تریلر جدیدی منتشر شده که نسخه تازه ضبط شده و تنظیم مجدد این آهنگ را برای اولین بار به نمایش می گذارد.

یکی از برترین موسیقی های تاریخ صنعت بازی تغییر کرد

این تنظیم نو بسیار مینیمالیستی تر از آهنگ اصلی است. در این میان نسخه ژاپنی آهنگ، هیکاری (Hikari)، قبلا به عنوان بخشی از آلبوم پیروز اوتادا به نام علمی تخیلی (Science Fiction) که در آوریل سال جاری منتشر شد، دچار تغییراتی شد. در رابطه با تنظیم نو، در مقایسه با آهنگ های دراماتیک تری که اوتادا قبلا ارائه نموده بود، حال و هوای کمی اثیری دارد. این آهنگ هنوز هم یکی از برترین موسیقی ها در تاریخ بازی های ویدیویی است و مشارکت های اوتادا همیشه یکی از هیجان انگیزترین بخش های ساخت یک بازی نو از سری کینگدام هارتس بوده است.

در این میان هواداران این سری از زمان معرفی کینگدام هارتس 4 در آوریل 2022، به شدت منتظر این نسخه هستند. با این حال فعلا اطلاعات خاصی در دسترس نیست. بعلاوه تریلر بازی بیش از آن که نمایشی از گیم پلی یا داستان باشد، بیشتر یک نمایش بصری بود که قدرت آنریل انجین را به نمایش می گذاشت. در آن موقع تایید شد که این بازی مورد انتظار با آنریل انجین 4 ساخته می گردد اما احتمالا به آنریل انجین 5 منتقل شده است.

بعلاوه شرکت اسکوئر انیکس هنوز تایید ننموده است که این نسخه روی چه پلتفرم هایی عرضه خواهد شد اما با توجه به سیاست های نو این شرکت، احتمالا روی کنسول های مختلف و رایانه های شخصی شاهد آن خواهیم بود. در هر صورت با قوس داستانی نو، دنیایی از لحاظ بصری خیره کننده برای کشف و یک تیم توسعه باتجربه در راس کار، بازی کینگدام هارتس 4 این پتانسیل را دارد که یک نسخه فراموش نشدنی در این مجموعه باشد.

منبع: Kotaku

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 7 خرداد 1403 بروزرسانی: 7 خرداد 1403 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 1758

به "یکی از برترین موسیقی های تاریخ صنعت بازی تغییر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یکی از برترین موسیقی های تاریخ صنعت بازی تغییر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید