موسیقی

تنفس هولوتروپیک چیست و چرا باید آن را انجام دهیم؟

زمانی که دچار استرس شده ایم، چند نفس عمیق می تواند دنیایی از تفاوت را ایجاد کند. در واقع تنفس اصولی می تواند ما را راحت و به آرام کردن نگرانی ها و ترس هایمان یاری کند.

11 مرداد 1402

24 فروردین: اعلام لیست فیلم های انتخاب شده جشنواره کن

آیریس کنوبلوش رئیس و تیری فرمو دبیر کل جشنواره در نشست رسانه ای جشنواره شرکت خواهند کرد و فیلم های بخش های رسمی مسابقه و نوعی نگاه را معرفی خواهند کرد.

16 فروردین 1402

دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری بهمن ماه برگزار می شود

بزرگترین گردهمایی فعالان صنعت گردشگری و صنایع وابسته از 23 تا 26 بهمن ماه 1397 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

3 بهمن 1401

جاذبه های گردشگری والنسیا، لذتی بی سرانجام در سرزمینی اروپایی

در یک چشم انداز ساحلی رویایی، این شهر بندری، مرواریدی مدیترانه ای که به گفته اهالی آن قطعه ای از آسمان است که به زمین افتاده است، در زیر اشعه های گرم جنوبی خورشید، میدان های پوشیده از نخل های خرما، شهر پر از زندگی است و کلیساهای آن با گنبدهای رنگارنگشان...

19 دی 1401

شرایط صنایع دستی و هنرهای سنتی ایران حالا وابسته به خوش قولی قطری هاست

ایسنا/ براساس آخرین اخبار و گزارش های بدست رسیده، شرایط صنایع دستی و هنرهای سنتی ایران حالا وابسته به خوش قولی قطری هاست.

6 آذر 1401

9 تا از جاهای دیدنی تایلند ؛ از ساحل رایلی تا بازارهای سیار

آن قدر بکر است که می تواند برای شما همیشه هیجان انگیز و پر از ماجراجویی باشد. در این مطلب خبرنگاران با هم به یک سفر مجازی به جاهای دیدنی تایلند می رویم.

12 مرداد 1401

تور ارزان دبی: فرنگی ها برای تماشا کدام جاذبه ها به دبی سفر می نمایند؟

در عین حال که از تفریحات آبی و آفتاب گرفتن و شنا لذت میبرید، می توانید بعذ از ظهر را اسکی نموده و با تور صحرا خورشید را به غروب برسانید و تماشا آسمان بی نظیر صحرا را تجربه کنید.

12 مرداد 1401

افشای تصاویر مرسدس GLC 2022 پیش از رونمایی رسمی

مرسدس بنز نو GLC 2022 در 1 ژوئن به طور کامل رونمایی خواهد شد. به تازگی تصاویر نوی از این شاسی بلند نو مرسدس منتشر شده است. تصاویر نو، تصاویر لو رفته قبلی از این خودرو را تایید می نمایند.

16 تیر 1401

با سنت های جالب کیوتو بیشتر آشنا شوید

کیوتو به عنوان مرکز فرهنگی ژاپن به شمار میرود و از همین رو تجربه ای منحصربه فرد و ناب از فرهنگ اصیل ژاپنی نظیر لباس کیمونو و مراسم چای را پیشکش گردشگران می نماید.

21 خرداد 1401

از موزه آموس رکس هلسینکی بیشتر بدانید

موزه مدرن و تازه آموس رکس در هلسینکی با هدف تلفیق گذشته، حال و آینده در یک فضای مجذوب کننده قرار است از در 30 آگوست 2018، افتتاح شود.

31 فروردین 1401

ثبت جهانی کمانچه و چوگان در لیست میراث یونسکو

چوگان بازی سوار بر اسب همراه با روایتگری و موسیقی و هنر ساختن و نواختن کمانچه، امروز در دوازدهمین نشست کمیته بین دول یونسکو برای پاسداری از میراث فرهنگی ناملموس کره جنوبی به ثبت رسید.

26 فروردین 1401

تور فرانسه ارزان: معرفی هتل 3 ستاره رسیدهوم اسنیرز در پاریس

هتل رسیدهوم اسنیرز پاریس | Residhome Asnièresبا قرار گیری در نزدیکی شهر پاریس این هتل مقرون به صرفه قیمت 3 ستاره، امکانات مناسبی را برای آسایش و راحتی شما در آپارتمان ها و سوئیت هایش فراهم می نماید. هتل رسیدهوم اسنیرز پاریس Residhome Asnières در اسنیرز منطقه ای در چند...

26 فروردین 1401

تور هند: برترین هتل های 5 ستاره بمبئی؛ شهر رنگ ها در هند

قصد سفر به شهر بمبئی را دارید و در انتخاب هتل خود دچار تردید شده اید؟ در این مقاله ما همراه شما خواهیم بود تا هتل های 5 ستاره و لوکس بمبئی را به شما معرفی کنیم تا انتخابی بی نقص را تجربه کنید.

6 فروردین 1401

سفر به لندن؛ راه های صرفه جویی در هزینه ها

لندن، مرکز انگلستان و همچنین بزرگ ترین و پر جمعیت ترین شهر در بریتانیا و بزرگ ترین ناحیه شهری از نظر مساحت در اروپا است. علاوه بر این، یکی از مراکز تجاری، مالی و فرهنگی عمده در جهان نیز به شمار میرود.

19 اسفند 1400

تور بلغارستان ارزان: برترین رستوران های صوفیه، بلغارستان

صوفیه، مرکز بلغارستان، شهری متنوع است و این تنوع را می توانید در رستوران های آن نیز مشاهده کنید. غذا خوردن در رستوران های صوفیه، یک ماجراجویی مجذوب کننده است که نباید از دست بدهید.

9 اسفند 1400

اماواگر های یک رویداد موسیقایی

دبیر پانزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان ضمن ارزیابی دوران مدیریتی خود در این رویداد، از اعمال بعضی از اصلاحات و تغییرات در بعضی از بخش های جشنواره سخن گفت.

2 اسفند 1400

تجلیل از هنرمندان و فعالان بازارچه هفتگی صنایع دستی در زابل

سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زابل گفت: به مناسبت هفته جهانی کارآفرینی از هنرمندان صنایع دستی و فعالان بازارچه هفتگی صنایع دستی زابل تجلیل به عمل آمد.

1 دی 1400

تور ارزان آلمان: جاذبه های گردشگری فرانکفورت

برترین جاذبه های گردشگری فرانکفورتبرای اینکه بتوانید در سفر خود به هر نقطه ای از جهان لذت ببرید ضروری است تا از قبل اطلاعات خود را درباره جاذبه های گردشگری آن کامل کنید. این بار مقصد ما شهر فرانکفورت آلمان می باشد و قصد داریم شما را با جاذبه های گردشگری...

19 آذر 1400

مقاله: فستیوال کلگری استمپید (Calgary Stampede) کانادا

کلگری استمپید جشنواره ای است که هر ساله در ماه جولای به مدت 10 روز در کلگری برگزار می شود و آن را به یک شهر وسترن واقعی تبدیل می کند، مردم شهر با پوشیدن چکمه های کابوی در خیابان ها می چرخند و جوامع مختلف با نمایش فرهنگ بومی خود در این فستیوال شرکت می کنند.

27 مهر 1400

برترین اپلیکیشن های پخش موسیقی در اندروید را بشناسید

نصب و دانلود یک اپلیکیشن پخش موسیقی تازه روی یک گوشی اندرویدی می تواند دلایل متعددی داشته باشد. در بسیاری از مواقع کاربران از ظاهر تکراری و امکانات محدود اپلیکیشن پخش موسیقی پیش فرض تلفن هوشمندشان خسته می شوند. در گروهی از محصولات بازار مانند تلفن های...

18 مهر 1400
تعداد: (46)