14ورزشکار قمی در کوشش برای کسب سهمیه المپیک2020توکیو

به گزارش مجله چایی، خبرنگاران/قم مدیر کل ورزش و جوانان استان قم گفت: 14 ورزشکار قمی دیگر در 5 رشته ورزشی برای کسب سهمیه المپیک 2020توکیو در کوشش هستند.

14ورزشکار قمی در کوشش برای کسب سهمیه المپیک2020توکیو

عصر امروز آیین تجلیل از افتخار آفرینی علیرضا نجاتی و کسب سهمیه المپیک 2020توکیو با حضور رسول منعم مدیر کل ورزش و جوانان استان، بهرام سرمست استاندار قم و احمد امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی برگزار گردید.

به گزارش خبرنگاران رسول منعم در این مراسم اظهار کرد: علیرضا نجاتی با کسب مدال برنز مسابقات جهانی کشتی فرنگی بعد از 31 سال پیروز به کسب سهمیه المپیک در کشتی فرنگی برای استان شد.

وی اضافه کرد: در ادامه جهت ارزشمند علیرضا نجاتی 14 نفر دیگر از ورزشکاران استان در پنج رشته ورزشی کشتی، کاراته، بوکس، بسکتبال با ویلچر و دو میدانی در کوشش هستند تا سهمیه های دیگری را نیز کسب نمایند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان قم با اشاره به پیروزیت های گوناگون ورزشی در 7ماهه گذشته مطرح نمود: به لطف و کوشش حامیان ورزش استان و مسئولان استانی و کشوری سال پر بار و پر برکات را در ورزش استان قم پشت سر گذاشتیم به طوریکه در 7 ماهه نخست امسال 950 عنوان انفرادی، 67 عنوان تیمی کشوری و90 عنوان بین المللی رهاورد حضور ورزشکاران استان در آوردگاه های ورزشی بود.

وی ادامه داد: میزبانی 40 رویداد ورزشی، 7 اردوی تیم ملی و حضور 67 تیم در لیگ های معتبر ورزشی کشور نشان از ظرفیت بالای مدیریتی و فنی ورزش دوستان در استان قم است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 دی 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 43

به "14ورزشکار قمی در کوشش برای کسب سهمیه المپیک2020توکیو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "14ورزشکار قمی در کوشش برای کسب سهمیه المپیک2020توکیو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید