8 مکان رمانتیک و مقرون به صرفه در آلمان

به گزارش مجله چایی، حتی اگر یک نوجوان از قرن نوزدهم نباشید، باز هم آلمان برای شما می تواند یک مکان رمانتیک باشد. قصرها، قصه های پریان، کوه ها و دریاچه ها و دهکده های رویایی و زیبا که به نظر می رسد تصویری بر روی یک جعبه شکلات باشند، همه اینها را می توانید در آلمان بیابید. برترین بخش سفر به این نقاط این است که رفتن به همه این مکان ها، گشتن و گرفتن عکس در آنها رایگان است و می تواند باعث گردد دوستانتان به سفر شما غبطه بخورند. در ادامه 8 مکان رمانتیک و مقرون به صرفه را در آلمان به شما معرفی می کنیم. با مجله خبرنگاران همراه باشید.

8 مکان رمانتیک و مقرون به صرفه در آلمان

با تور آلمان ارزان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

دریاچه اوبرسی

دریاچه های زیادی در سرتاسر آلپ در جنوب آلمان قرار دارند اما یکی از برترین دریاچه های آلمان، دریاچه اوبرسی است که در پارک ملی برشتس گادن در نزدیکی مرز اتریش واقع شده است. نزدیک این دریاچه چادر بزنید یا در یک پانسیون مقرون به صرفه ساکن شوید.

سفر جاده ای به سمت قلعه ها

آلمان جاده های زیادی برای سفرهای جاده ای دارد. قبل از اتحاد آلمان، افراد سلطنتی به قصر نیاز داشتند و به شکار می رفتند و این به این معنا است که این کشور پر از قصرها و قلعه های رمانتیک است. برای اینکه بازدید از این قلعه ها را از نزدیک تجربه کنید به Burgenstraße یا جاده قلعه در نزدیکی مرز کشور چک بروید. سوغات آلمان

کوئدلینبورگ

شهر کوچک و زیبای کوئدلینبورگ شهری است که به سختی می توان رقیبی برای آن در آلمان پیدا کرد. خانه های به هم چسبیده ی این شهر 1200 سال قدمت دارند و هنوز پس از این سال ها از زیباییشان کاسته نشده است. ساکنین این شهر با رنگ کردن قوطی یا گلدان به زیبایی خانه هایشان افزوده اند و آنها را به سوژه های جالبی برای عکاسی تبدیل نموده اند. در این مکان می توانید یک تعطیلات رمانتیک بگذرانید.

مونشاو

منطقه ای در شمال غربی نوردراین وستفالن، کمی به تنسی یا کنتاکی در آمریکا شباهت دارد و بسیار زیباست. مونشاو یک شهر کوچک است که در 30 کیلومتری جنوب آخن و درست روی مرز بلژیک واقع شده است و به نظر می رسد زمان در این شهر متوقف شده است. از کافه قنادی های تماشای و مجذوب نماینده این شهر حتما تماشا کنید.

بازارهای کریسمس

اگر در ایام نزدیک کریسمس به آلمان سفر می کنید، رفتن به یکی از این بازارهای کریسمس در آلمان یک موهبت بسیار عظیم است. حتی کوچک ترین بازار هم پر از نورهای درخشان، اجناس زیبا و خوراکی های خوشمزه و مردم شادی است که از ذوق کریسمس سرشارند.

قفل های عشق در پل هوهن تسولرن

با عشقتان به کلن سفر نموده اید؟ با هزاران زوج دیگر که نشان عشق خود را به شکل یک قفل روی پل هوهن تسولرن گذاشته اند همراه شوید. این پل 10 دقیقه از ایستگاه اصلی فاصله دارد و یکی از شلوغ ترین پل های دنیا است. این پل تا به امروز به حدی محکم بوده که توانسته وزن حدودا 2 تن از عشاق دنیا را تحمل کند. حتما بعد از اینکه این سنت زیبا را انجام دادید، کلید را در رودخانه بیاندازید.

راستا دوچرخه سواری دانوب

راستا دوچرخه سواری دانوب راستای حدود 1800 کیلومتر از رودخانه دانوب در آلمان تا دریای سیاه است و 10 کشور دیگر را در بر می گیرد. این راستا از کشورهای آلمان، اتریش، اسلواکی و مجارستان می گذرد و راستای عریض است تا دوچرخه ها راحت عبور نمایند. هنگامی که راستا به کشورهای کرواسی، صربستان، رومانی و بلغارستان می رسد کمی تغییر می نماید اما هنوز قابل عبور است.

پل شیطان

پل شیطان که یکی از رمانتیک ترین مکان های این فهرست است در دهکده ای خارج از گرلیتز و در شرق آلمان واقع شده است. نام این پل به این علت گرفته شده که به اعتقاد عام مردم، این پل محلی برای مقابله با خواسته های شیطان است. در نزدیکی این پل می توانید یک روز رویایی و آرام را سپری کنید.

برای خرید بلیط هواپیما به مقصد آلمان می توانید به صفحه اصلی وبسایت مراجعه کنید.

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 22 مرداد 1400 بروزرسانی: 22 مرداد 1400 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 1206

به "8 مکان رمانتیک و مقرون به صرفه در آلمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "8 مکان رمانتیک و مقرون به صرفه در آلمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید