آرزومندی: خوب ریکاوری نکردیم و بازی را باختیم، در حمله و دفاع نامنظم بودیم

به گزارش مجله چایی، سرمربی تیم بسکتبال مهرام درباره شکست تیمش مقابل شهرداری گرگان در نخستین ملاقات فینال لیگ برتر توضیحاتی داد.

آرزومندی: خوب ریکاوری نکردیم و بازی را باختیم، در حمله و دفاع نامنظم بودیم

به گزارش ، علی آرزومندی، سرمربی تیم بسکتبال مهرام تهران پس از شکست تیمش مقابل شهرداری گرگان در اولین ملاقات مرحله فینال گفت: بازی خوبی انجام ندادیم و در دفاع و حمله خوب کار نکردیم که به اعتقاد من این موضوع 2 دلیل دارد. ما از یک سری 5 گانه سخت به فینال رسیدیم و استراحت کمی داشتیم. به همین دلیل به خوبی ریکاوری نکردیم و با اولین تنش یا فشار در بازی، ریتم تیم ما به هم خورد. ما تیم را به خوبی ریکاوری نکردیم و تصمیماتی که در فاز دفاعی گرفتیم، با توجه به بازیکنان و ابزاری که داشتیم، با ریسک بالا همراه بود.

آرزومندی در ادامه گفت: تیم حریف خیلی خوب شوت زد. ما در فینال هستیم و بازی های دیگری هم باقی مانده است. فردا باید با شرایط و روحیه متفاوتی بازی کنیم.

سرمربی تیم بسکتبال مهرام درباره مصدومیت صمد نیکخواه بهرامی گفت: متاسفانه در بازی خیلی تنش ایجاد شد و قضاوت داور تعادل نداشت، زیرا به خاطر کوچک ترین برخورد برای شهرداری خطا می گرفتند، اما این طرف زیر صمد نیکخواه بهرامی را خالی کردند و خطایی گرفته نشد. با این حال ابتدا باید فیلم داوری را ببینم و بعد اظهار نظر کنم. عملکرد ما در این ملاقات ربطی به داوری نداشت و در حمله و دفاع نامنظم بودیم و باید روشمان را تغییر دهیم.

او ادامه داد: پزشکان تیم باید درباره مصدومیت صمد نیکخواه بهرامی صحبت نمایند، اما می دانم که به سختی بازی کرد و خودش هم خیلی اصرار داشت بازی کند. هر چقدر هم از او خواستیم مراقب باشد مصدومیتش بیشتر نشود، باز هم کار خودش را کرد.

او درباره 5 خطایی شدن بازیکن پست 5 تیمش مطرح کرد: به هر حال این اتفاقات در جریان بازی پیش می آید، اما باید در بازی های پیش رو جبران کنیم.

آرزومندی در واکنش به درخشش بعضی بازیکنان شهرداری گرگان در این ملاقات و این که آیا لازم بود نمایندگان کمیته ضد دوپینگ در این ملاقات حضور پیدا می کردند گفت: این طور فکر نمی کنم، زیرا گاهی اوقات یک تیم در ریتم خوبی قرار گرفته است و این اتفاق برای ما هم افتاده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 29 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 29 اردیبهشت 1400 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 1064

به "آرزومندی: خوب ریکاوری نکردیم و بازی را باختیم، در حمله و دفاع نامنظم بودیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آرزومندی: خوب ریکاوری نکردیم و بازی را باختیم، در حمله و دفاع نامنظم بودیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید