آشنایی با تعدادی از زیباترین جاذبه های گردشگری آرژانتین

به گزارش مجله چایی، از لحاظ جغرافیایی، آرژانتین کشور متنوعی است و از بیابان های کم آب تا جنگل های مرطوب را در بر می گیرد. آرژانتین از نظر میراث فرهنگی، هنری و معماری غنی بوده و از سراسر جهان تاثیر پذیرفته است. با ما در مقاله دیدنی های معروف آرژانتین همراه باشید تا شما را با تعدادی از زیباترین جاذبه های گردشگری آرژانتین آشنا کنیم. قطعا، آشنایی با مشهورترین جاذبه های دیدنی آرژانتین برایتان جالب خواهد بود.

آشنایی با تعدادی از زیباترین جاذبه های گردشگری آرژانتین

آبشارهای ایگواسو

آبشارهای ایگواسو یکی از مشهورترین جاذبه های دیدنی آرژانتین بوده که از طریق سازمان میراث جهانی یونسکو محافظت شده است. گردشگران می توانند از طریق شبکه ای از پیاده روهای قابل دسترس و منطقه های مانند گلوی شیطان که در پایین آبشار قرار گرفته است، به این آبشار نزدیک شوند. ایگواسو در واقع از 150 تا 300 آبشار ساخته شده که در طولی حدود 3 کیلومتر کنار هم قرار گرفته اند.

بیشتر بخوانیدآبشار ایگواسو؛ دیدنی حیرت آور در مرز آرژانتین و برزیل

یخچال طبیعی پریتو مورنو

پارک ملی لس گلاسیرز در شهر کوچک ال کالافاته قرار گرفته است و امکانات رفاهی و اقامتی متعددی را در اختیار گردشگران قرار می دهد. در اینجا، بیشتر گردشگران برای بازدید از یخچال های محبوب این پارک بویژه یخچال حیرت انگیز پریتو مورنو جذب می شوند که یک یخچال 30 کیلومتری است. این مورد از دیدنی های معروف آرژانتین تنها 78 کیلومتر از مرکز شهر فاصله دارند و به یاد یک کاوشگر قرن 19 نامگذاری شده اند. برای کسانی که به بالا رفتن از یخچال های طبیعی تمایل دارند، تورهای گردشگری یخی هم وجود دارند.

بوینس آیرس

از محله های رنگارنگ بوینس آیرس، موزه خیابان کامینیتو که یک منطقه پیاده روی عالی بوده و موزه فضای بازی که بخاطر خانه هایی با رنگهای روشن و مجسمه های سرگرم کننده مشهور است، بازدید کنید و لذت ببرید.

بیشتر بخوانیدآشنایی با معروف ترین مکان های دیدنی بوینس آیرس

اوشوآیا

بیشتر ماجراها از اوشوآیا، جنوبی ترین شهر جهان شروع می شوند. این مورد از مشهورترین جاذبه های دیدنی آرژانتین به عنوان یک تبعیدگاه در اوایل قرن 20 ام تاسیس شده و در حال حاضر به نقطه شروع سفرهایی به قطب جنوب یا اطراف کاپ هورن معروف است. این شهر روی کانال بیگل قرار گرفته است و با چشم اندازهای بی نظیری از کوهها، دریا، یخچال های طبیعی و جنگل ها احاطه شده است.

پورتو مادرین و شبه جزیره والدی

شهر پورتو مادرین در یکی از پناهگاه های واقع در ساحل پاتاگونیا قرار گرفته است. بندر آبی عمیق شهر در سال 1886 از طریق مهاجران ولزی ساخته شده و بخاطر ذخایر فراوان طبیعی یکی از مقاصد معروف گردشگری دریایی در آرژانتین است. همچنین، خط ناهموار ساحلی آن علاقمندان بسیاری به ورزش های آبی مخصوصا موج سوارانی که از مبارزه با موج های شدید پاتاگونیا لذت می برند را جذب می کند. نقاط مهم شامل موزه علوم طبیعی و اقیانوسی در یک ساختمان موروثی زیبا مشرف به بندرگاه واقع شده و چندین نمایشگاه از گونه های گیاهی و جانوری را دارد.

برای دوستداران طبیعت، شبه جزیره والدی یک شاهکار بزرگ است. این مورد از زیباترین جاذبه های گردشگری آرژانتین یکی از مهمترین ذخایر طبیعی بوده و بخاطر حیات وحش متنوع در لیست سازمان میراث جهانی یونسکو ثبت شد. تورهای راهنما برای مشاهده ذخایر اجباری وجود داشته و بطور معمول گردشگران در اینجا همه چیز از نهنگ های راسته، فیل، شیرهای دریایی و نهنگ های اورکا را مشاهده می کنند.

پارک ملی تیه را دل فوئگو

دریاچه ها، رودخانه ها، قله ها و یخچال های طبیعی در پارک ملی تیه را دل فوئگو قرار داشته که یک منطقه بزرگ 156000 هکتاری است و از کانال بیگل تا مرز شیلی ادامه دارد. ماجراجویان به منظور کشف چشم انداز ها چشمگیر آن از جمله آبشارهای بلند، جنگل های متراکم، کوه ها همراه با دریاچه های یخچالی زیبا به سمت مسیرهای پیاده روی پارک یا امتداد خط ساحلی می فرایند. برای کسانی که ترجیح می دهند دیدنی ها را به راحتی ببینند، باید از راه آهن جنوبی فوجیان استفاده کنند که یک قطار بخار قدیمی است.

ماردل پلاتا

در اینجا، سواحل زیبا با طول بیش از 8 کیلومتر با نزدیکترین بندرگاه دریایی مهم در سواحل چیکا و گراند قرار دارند. پس از یک زمین بازی برای ثروتمندان، بسیاری از عمارت های بزرگ با تفرجگاه های جدیدتر در امتداد اسکله پر زرق و برق شهر با پارکهای متعدد، میدان ها و باغ ها ترکیب شدند. ماردل پلاتا مکانی برای موزه خوان مانوئل فانخیو بوده که یک موزه خودرو است و به یکی از بهترین رانندگان فرمول یک اختصاص یافت. این مورد از دیدنی های معروف آرژانتین شامل 100 خودرو و 500 جایزه است.

مندوسا

بی شک، یک از زیباترین شهرهای آرژانتین، مندوساست که با علاقمندان فضای باز در زمستان معروف است. هنگامیکه برف می بارد، اسکی بازان از سراسر آمریکای جنوبی برای تجربه برخی از دامنه های کوهستان آند در پیست معروف لس لناس که بخاطر زمین های شیب دارش معروف است، به این شهر می آیند. در تابستان این منطقه ها در میان کوهنوردان و افرادی که پیاده روی می کنند، محبوب بوده و بسیاری از آنها با هدف بالا رفتن از کوه 6960 متری آکونکاگوا به این منطقه می آیند. از فعالیت ها در فضای باز هم قایقرانی و پیاده روی با اردو زدن زیر ستاره ها هستند.

کلیسای کوردوبا

در مرکز آرژانتین و تنها با 5 ساعت رانندگی از بوینس آیرس به شهر کوردوبا می رسیم که اغلب به عنوان یک توقفگاه در سفر به کوهستان های آند از آن استفاده می شود. بیشتر ساختمان های قدیمی و زیبای شهر به دوران اولیه استعمار قرن 16 ام بر می گردند و می توان آنها را هنگام کاوش در بخش تاریخی شهر مشاهده کرد. یکی از مهمترین آنها، کلیسای زیبای کوردوبا بوده که ترکیبی عالی از سبک های باروک و نئوکلاسیک است. از نکات برجسته این ساختار میتوان از یک فضای داخلی زیبا با نقاشی های نفیس قرن 20 ام و نقاشی هایی که از طریق هنرمندان برجسته آرژانتینی کشیده شده اند، یک محراب نقره ای منحصر بفرد و مجموعه ای مهم از هدایای طلایی نام برد.

منبع: همگردی
انتشار: 3 خرداد 1401 بروزرسانی: 3 خرداد 1401 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 1491

به "آشنایی با تعدادی از زیباترین جاذبه های گردشگری آرژانتین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با تعدادی از زیباترین جاذبه های گردشگری آرژانتین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید