تور ارزان دبی: فرنگی ها برای تماشا کدام جاذبه ها به دبی سفر می نمایند؟

به گزارش مجله چایی، در عین حال که از تفریحات آبی و آفتاب گرفتن و شنا لذت میبرید، می توانید بعذ از ظهر را اسکی نموده و با تور صحرا خورشید را به غروب برسانید و تماشا آسمان بی نظیر صحرا را تجربه کنید.

تور ارزان دبی: فرنگی ها برای تماشا کدام جاذبه ها به دبی سفر می نمایند؟

با تور ارزان دبی در زیباترین سواحل خلیج فارس استراحت کنید و شهری پر زرق و برق، بین‌المللی و پیشرفته را سیاحت کنید.

دبی از آن شهرهای توریستی و مشهور است که بیشترِ افراد خوش سفر و به عبارت بهتر، خوش سلیقه در سفر، آن را در لیست مکان هایی که باید از آن بازدید کرد، قرار می دهند. دبی، از شهرهای مهم امارات متحده عربی و یکی از هفت امیرنشین امارات متحده است. از لحاظ موقعیت جغرافیایی، دبی در جنوب کشور ایران واقع شده است و بسیاری از مردم سالانه برای تجارت یا سرگرمی به آن سفر می نمایند.

امارات متحده آب وهوای گرمسیری دارد و تابستان های داغ و مرطوب و زمستان های آن ملایم اند. بارندگی در این کشور نادر است و بیشتر در زمستان اتفاق می افتد. برترین زمان برای تور دبی زمستان است و پیشنهاد ما این است که اگر زمان و تور مورد نظرتان در آن وقت از سال باهم هماهنگی دارند، در انتخابش شک نکنید که برترین موقعیت برای تور دبی نصیبتان شده است.

علی بابا برای کسانی که علاقه مند به شرکت در تور دبی یا خرید بلیط دبی هستند، اطلاعات لازم ولی مختصر توریستی جمع آوردی نموده است که مطالعه آن یاری می نماید تا برنامه خوبی برای سفرتان بریزید. برای ورود به دبی حتما باید ویزا داشته باشید. هرچند شهفرایندانِ بسیاری از کشورهای اروپایی و کشورهای دیگر شامل استرالیا و زلاند نو می توانند مهر ویزا را به محض ورود به فرودگاه و به مدت 90 روز روی گذرنامه هایشان داشته باشند.

حالا شما تور دبی را برگزیده و این سفر را شروع نموده اید؛ در دبی از چه مکان هایی باید بازدید کرد؟

موزه های دبی

موزه از اصلی ترین مکان ها برای علاقه مندان به آگاهی از گذشته و آداب و رسوم و معماریِ جایی است که به آن سفر نموده اند. موزهای دبی هم از این امر مستثنی نیستند و می توانند یکی از اولین جاهایی باشند که در تور دبی به آن ها سر می زنید. موزه های دبی اطلاعات خوب و مهمی درباره معماری سنتی، اهمیتِ خور (شاخه یا محدوده نیمه بسته آب از دریا که به خشکی داخل شده باشد)، صید مروارید، مساجد و بازارها دارند. به عنوان مثال؛ در مشهورترین موزه دبی که به همین نامِ موزه دبی مشهور است، دژ الفهیدی واقع شده است که یکی از تماشای ترین آثار باستانی موزه دبی است که هدف از احداث آن حفاظت از مرز و بوم این منطقه بوده است. بعلاوه، در موزه ها با آلات موسیقی، سازهای اصیل، زیورآلات و باقی اسباب و لوازم بومی هم آشنا می شوید که نشان دهنده سبک زندگی ساکنان قدیمی و سنتی این منطقه است. موزه های نریش خیما (Narish Khyma)، خانه شیخ سعید، موزه ام الشیف، موزه عجمان، موزه هنر خاورمیانه و… از موزه های دیگر دبی هستند که می توانید در طول تور دبی به آن جا سر بزنید.

مسجدهای دبی

معماری اسلامی، زیبایی خیره نماینده ای دارد. هرچند امروزه مساجد امارات متحده با انواع آسمان خراش ها احاطه شده اند و در دل مدرنیته فرو رفته اند، ولی هنوز شکوه و زیبایی خود را دارند و از پیشنهادهای اصلی ما به مسافران تور دبی به شمار می فرایند. برای مثال، بزرگترین مسجد دبی، مشهور به مسجد آبی که در سال 2011 گشایش یافت را حتما توصیه می کنیم ببینید؛ مسجد جمیرا که از سنگ ساخته شده، نمونه ای از معماری نوین و چشمگیر اسلامی است. گفته می گردد که مسجد جمیرا عکاسی شده ترین مسجد دبی است و خب چرا شما هم در تور دبی محبوبتان از آن عکاسی نکنید؟ بعلاوه، مسجد جامع شیخ زاید واقع در شهر ابوظبی که با زیبایی خیره نماینده اش بعد از مسجدالحرام و مسجدالنبی بزرگترین مسجد دنیا است. علاوه بر اینها دبی مساجد بزرگ و کوچک زیاد دیگری دارد که آوردن نام و ویژگی های همه شان در این متن نمی گنجد. در طول تور دبی سر زدن به این مساجد نه تنها خالی از لطف نیست، بلکه باعث می گردد آشنایی بیشتری با سبک معماری اسلامی پیدا کنید.

پارک های دبی

در سراسر دبی به مقدار کافی پارک وجود دارد تا اگر زندگی شهری برای دقایقی دلتان را زد به آن ها پناه ببرید. این پارک ها مکان بسیار خوبی برای پیک نیک و گردش های خانوادگی اند. برای نمونه، پارک ساحلی ممزر؛ این پارک توصیه ما به مسافرانی است که قصد دارند در کنار سرگرمی و پیک نیک، تنی هم به آب بزنند؛ بعلاوه امکانات رفاهی و سرگرمیی برای تهیه غذا، قطار بزرگ، پلاژ دریا، استخر، جت اسکی و… نیز درا ین پارک در اختیار مسافران تور دبی قرار گرفته است.

پارک زعبیل هم انتخاب خوبی برای شما مسافران تور دبی است، اگر قصد دارید به پارکی غیرساحلی بروید که دارای فضای سبز، زمین گلف و ورزش های دیگر و فضای بازی برای بچه ها باشد، پارک زعبیل را پیشنهاد می کنیم که چشم انداز خور در آن از منظره ها به یادماندنی به شمار می رود. بعلاوه پارک ساحلی جمیرا از محبوب ترین پارک های دبی به شمار می رود و دارای امکانات سرگرمیی منحصربه فرد برای آن دسته از مسافران تور دبی است که در پی یک پارک خوب برای گردش و گذراندن ساعات خود هستند. سخن از پارک ها پایان ندارد، چیزی که در دبی زیاد پیدا می گردد پارک است. اگر اهلش باشید حتما در تور دبی سری به یکی از این پارک ها خواهید زد.

ساحل های دبی

فکر نمی کنم مسافری تور دبی را تجربه نموده باشد و پا به آبِ سواحل آن نزده باشد. ملاقات از سواحل دبی، قدم زدن و شنا کردن در آب های نیلگون خلیج فارس، تجربه ای فراموش نشدنی است. سواحل دبی احتیاج به پرداخت ورودی ندارند و در مقابل، پارک های ساحلی امکانات خوبی مثل کابین تعویض لباس، استخرهای متعدد و سواحل خصوصی متعلق به هتل ها را دارند و این برای کسانی توصیه می گردد که می خواهند لحظات خاصی را در تور دبی تجربه نمایند. بعلاوه در منطقه ها دیگری از ساحل، مکان های مناسبی برای علاقه مندان به ماهی گیری ساخته شده است تا یک وقت خدای نانموده هیچ کدام از مسافران تور دبی بدون سرگرمی نماند.

خیابان های دبی

خیابان های دبی، جدا از محل گذار بودنشان، جاذبه ای تماشای محسوب می شوند. خیابان های قدیمی مثل جمیرا، خیابان های دیره و… از اصلی ترین خیابان های شهرند که قدم زدن در آن ها خودش یک سرگرمی لذت بخش است.

تور در تور!

درست است که شما حالا مسافر تور دبی هستید، ولی این نمی تواند مانع بگردد که همزمان در تور دیگری هم حضور پیدا نکنید! شرکت های زیادی در دبی، تورهای گوناگونی برای گردش در شهر و خارج از شهر برگزار می نمایند. این تورها برای کسانی برگزار می شوند که می خواهند در مدت زمان کوتاهی که در تور دبی دارند، از این شهر تماشا نمایند و برای مسافران تور دبی که معمولاً وسیله نقلیه ای دراختیار ندارند، بسیار مناسب اند. این تورها می توانند از یک گردش روزانه در شهر، تا یک گردش شبانه در صحرا فرق نمایند. جابه جایی شما از هتل به مقصد و برگرداندن شما به هتل بر عهده برگزارنمایندگان همین تورهاست. هزینه تورها با توجه به ساعت آن ها متغیر است.

از معروفترین تورهای سرگرمیی، تور صحراست که از همین حالا توصیه ما به شما این است که اگر قصد تجربه بهتری را از آن دارید، حتما لباس خنک، عینک و کلاه آفتاب گیر هم همراه تان ببرید.

تور اتوبوس شگفت آور دبی که برای نخستین بار در خاورمیانه برگزار می گردد، یکی دیگر از این تورهاست که در دل تور دبی نشسته است. فضای تور این اتوبوس کمی یادآور سفرهای علمی است! شما سوار آن می شوید و پس از گردش در شهر، با همین اتوبوس وارد خور دبی می شوید و به گردش در خور می پردازید. نترسید، این اتوبوس دارای جلیقه نجات و امکانات ضروری هم هست که خوش گذرانی راحت از گلویتان پایین برود! شما مسافران تور دبی هم می توانید از دفاتر خدمات توریستی در شهر یا هتل محل اقامتتان درباره مدت زمان و هزینه این تورها اطلاعات کافی به دست آورید.

همه اینها را گفتیم تا به شما اطمینان بدهیم که انتخاب تور دبی کار درستی بوده و قرار است چند روزی را حسابی خوش بگذرانید! اگر هم تا به حال به تور دبی فکر ننموده بودید، فکر کنم حالا بدتان نیاید که برای یک بار هم که شده تور دبی را امتحان کنید. ما باز هم در خصوص تور دبی گفتنی هایی داریم، حرف هایی مثل اینکه چه زمانی برای رفتن به تور دبی مناسب تر است و چطور می گردد به صرفه تر سفر کرد و… فقط بد نیست کمی صبر کنید.

منبع:عـلی بـابا

منبع: دیجیاتور
انتشار: 12 مرداد 1401 بروزرسانی: 12 مرداد 1401 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 1558

به "تور ارزان دبی: فرنگی ها برای تماشا کدام جاذبه ها به دبی سفر می نمایند؟" امتیاز دهید

1 کاربر به "تور ارزان دبی: فرنگی ها برای تماشا کدام جاذبه ها به دبی سفر می نمایند؟" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان دبی: فرنگی ها برای تماشا کدام جاذبه ها به دبی سفر می نمایند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید