شروع اجرای پروژه های ویلا سازی در شهرهای تازه (طراحی منزل ویلایی)

به گزارش مجله چایی، وزیر راه وشهرسازی گفت: پروژه ویلا سازی در قالب پروژه های نهضت ملی مسکن شهر نو امیر کبیر استان مرکزی اجرا شد.

شروع اجرای پروژه های ویلا سازی در شهرهای تازه (طراحی منزل ویلایی)

جهت دریافت خدمات طراحی منزل ویلایی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

رستم قاسمی گفت: طبق اعلام و دستور رئیس جمهور مبنی بر ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن در قالب مسکن ویلایی اعلام نموده ایم که در تمامی شهرهای که زمین وجود داشته باشد می توانیم در قالب اختصاص زمین 200 تا 300 متری به متقاضیان و پرداخت تسهیلات خود متقاضیان اقدام به ساخت مسکن نمایند. در صورت کم داشتن آورده واحد مسکونی را به صورت تدریجی و به مرور بسازند.

به گفته وزیر راه وشهرسازی نگاه نو شهرسازی پس از حضور رئیس جمهور در کشور آغاز شده است. این اقدام در استان های مختلف آغاز شده امروز در استان مرکزی در شهر امیر کبیر برنامه ساخت 20 هزار واحد مسکونی آغاز شده و ظرف مدت سه سال اجرایی خواهد شد.

او می گوید: در مراکز شهرها و شهرهای نو برنامه ساخت این واحدها آغاز شده و اجرای پروژه ها به صورت ویلایی و یا در قالب اختصاص زمنی به متقاضیان کلید خواهد خورد.

خبرنگاران مالی راه و شهرسازی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 19 مهر 1401 بروزرسانی: 19 مهر 1401 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 1599

به "شروع اجرای پروژه های ویلا سازی در شهرهای تازه (طراحی منزل ویلایی)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع اجرای پروژه های ویلا سازی در شهرهای تازه (طراحی منزل ویلایی)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید