اخبار سیاسی

آشنایی با بزرگترین و مرگبارترین زیردریایی اتمی دنیا

The Sevmash Shipyard، شش زیردریایی از هفت زیردریایی ساخته شده در پروژه 941 زیردریایی (یا آنچه غرب آن را زیردریایی کلاس تایفون) می نامد را برای نیروی دریایی روسیه ساخته و تمام آنها در ناوگان شمالی عملیاتی شدند.

2 آذر 1402

نماینده مجلس: مسئولان نمی توانند حداقل های زندگی را فراهم نمایند سختی را برعهده مردم می گذارند

ایلنا نوشت: یک نماینده مجلس گفت: بحث ها و صحبت هایی که از زبان بعضی از مسئولان بیان می گردد نتیجه اش جز ناامیدی و ناکارآمد قلمداد کردن مدیرانی که مسئولت بر عهده دارند نمی تواند باشد.

23 تیر 1402

واکنش تند گوگل و متا به قانون پرداخت حق روزنامه نگاری، اخبار را حذف می کنیم!

دیجیاتو نوشت: لایحه ای که غول های اینترنتی را ملزم می کند تا برای اخبار منتشر شده از طریق پلتفرم های خود هزینه ای پرداخت کنند، اخیراً در کالیفرنیا تصویب شده است. متا، شرکت مالک فیسبوک اخیراً گفته بود که در صورت تصویب این لایحه، اخبار را از پلتفرم خود حذف...

18 خرداد 1402

تفاهم نامه همکاری کانون با سازمان آموزش و پرورش استثنایی امضا شد

به گزارش خبرنگاران، این تفاهم نامه سه شنبه(5 اردیبهشت ماه) به امضای حامد علامتی، مدیرعامل کانون و حمید طریفی حسینی معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور رسید. دو طرف در زمینه فراهم آوردن زمینه حضور این مخاطبان، شامل بچه ها و نوجوانان دارای...

6 اردیبهشت 1402

شناسایی 45 هزار خانه خالی در منطقه 22 تهران

اخیرا آمار عجیبی از وجود 65 هزار خانه خالی در شهر تازه پردیس و 45 هزار واحد در منطقه 22 اعلام شده که در جلسه شورای مسکن استان تاکید شد از 15 شهریور قانون مالیات بر خانه های خالی با قدرت عملیاتی خواهد شد.

6 اردیبهشت 1402

بخشنامه نو حقوق کارگران برای سال 1402 ابلاغ شد

بخشنامه اجرای مصوبه افزایش 27 درصدی حداقل دستمزد کارگران از سوی وزارت کار ابلاغ شد.

11 فروردین 1402

اجناس این بازار مورد احتیاج زنده و مرده بود

بازار مسگرها (تهران)، یکی از چهار راسته اصلی چهارسوق بزرگ، واقع در بازار بزرگ تهران است. این بازار که تاریخچه شگل گیری اش به سال 1261 برمی شود از چهارسوق بزرگ آغاز شده و تا گذر لوطی صالح امتداد پیدا می نماید.

10 اسفند 1401

دانش آموزان قمی بازهم راهی بیمارستان شدند

امروز یکشنبه 30 بهمن بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی قم 11 دانش آموز از یکی از مدارس قم، به بیمارستان منتقل و اقدامات درمانی لازم انجام شد.

30 بهمن 1401

انواع سفر در جهان ، رهایی از مسائل پیش رو در انواع سفر شما

ما انسان ها سفر کردن به منظور تماشا مکان های نو و بدست آوردن تجربه های نو را دوست داریم زیرا تغییر در زندگی ایجاد نموده و از احساس یکنواختی دور می شویم. البته سفر انواع مختلفی دارد که هر کدام به علت خاصی صورت می گیرد. برخی با هدف سرگرمی و برخی دیگر با هدف...

20 دی 1401

بنیانگذار و مدیر پیشین فیس بوک: ارز دیجیتال لیبرا ترسناک است!

کریس هیوز از بنیانگذاران فیس بوک معتقد است ارز دیجیتال فیس بوک که با نام لیبرا شناخته می گردد ترسناک است. این مدعا در شرایطی مطرح می گردد که فیس بوک روی رشد لیبرا حسابی ویژه باز نموده است.

2 دی 1401

شرایط صنایع دستی و هنرهای سنتی ایران حالا وابسته به خوش قولی قطری هاست

ایسنا/ براساس آخرین اخبار و گزارش های بدست رسیده، شرایط صنایع دستی و هنرهای سنتی ایران حالا وابسته به خوش قولی قطری هاست.

6 آذر 1401

محقق شدن 947 میلیارد تومان عایدی در خراسان جنوبی

مدیرکل امور مالی و دارایی خراسان جنوبی گفت: در قانون بودجه سال جاری مجموع درآمدهای استان هزار و 726 میلیارد تومان معین شده که در هشت ماه سال جاری 947 میلیارد تومان از این مبلغ محقق شده است.

3 آذر 1401

واکنش امیرعبداللهیان به سخنان وزیر خارجه آلمان: پاسخ ما متناسب و قاطع خواهد بود

وزیر امور خارجه خطاب به همتای آلمانی با بیان اینکه مواضع تحریک آمیز، مداخله جویانه و غیردیپلماتیک نشانگر پختگی و تدبیر نیست، گفت: آلمان می تواند تعامل را برای مقابله با چالش های مشترک انتخاب کند و یا راه تقابل در پیش بگیرد. پاسخ ما متناسب و قاطع خواهد...

19 آبان 1401

مدارک ایران خودرو و سایپا برای ثبت سفارش واردات کامل نیست

وزیر صمت با بیان اینکه مدارک ایران خودرو و سایپا برای ثبت سفارش واردات کامل نیست، گفت: مدارک کسانی که برای واردات خودرو کامل باشد، می توانند ثبت سفارش دهند.

12 آبان 1401

شروع اجرای پروژه های ویلا سازی در شهرهای تازه (طراحی منزل ویلایی)

وزیر راه وشهرسازی گفت: پروژه ویلا سازی در قالب پروژه های نهضت ملی مسکن شهر نو امیر کبیر استان مرکزی اجرا شد.

19 مهر 1401

چین: ارتش تمرینات نظامی برای جنگ واقعی را شروع کند (تورهای چین)

رئیس جمهور چین روز چهارشنبه از ارتش کشورش خواست تا بر آماده شدن برای نبرد واقعی تمرکز کند.

2 مهر 1401

آنالیز شرایط مدارس عشایری، روستایی و مرزی در قرارگاه جهادی عدالت تربیتی

تهران (پانا) - مشاور وزیر آموزش و پرورش و رئیس قرارگاه عدالت تربیتی و نصیب برابر آموزشی، تحقق عدالت تربیتی و بهره مندی از ظرفیت گروه های جهادی را موضوع مهمی دانست که رئیس جمهوری و وزیر آموزش و پرورش دولت مردمی بر آن تاکید ویژه دارند.

31 مرداد 1401

عنابستانی: وقتی استاندار تلفن نماینده را جواب نمی دهد، تعامل معنایی ندارد

باوجود رای بالایی که مجلس انقلابی به وزرای دولت سیزدهم داد، اما در یک سالگی فعالیت دولت رئیسی، گویی این ارتباط آن گونه که باید و شاید سامان نیافته و خواسته و ناخواسته به تضعیف ماموریت قانونی نظارت نمایندگان و مجلس بر دولت منتهی شده است. گلایه ها وشکایت...

23 مرداد 1401

نخست وزیر ژاپن: مانورهای نظامی چین را محکوم می کنیم

نخست وزیر ژاپن پس از ملاقات با پلوسی گفت، دولت توکیو مانور های نظامی چین در نزدیکی تنگه تایوان و بعلاوه شلیک های موشکی اخیر را محکوم نموده و آن را تضعیف کننده امنیت در منطقه و دنیا می داند.

15 مرداد 1401

خط فراوری جی ام سی S350 افتتاح شد

رشد قارچ گونه شاسی بلندهای چینی در کشور تمامی ندارد و هر روز شاهد این هستیم که یک خودروی چینی که اغلب کراس اوور با SUV هستند، به بازار ایران راه می یابند. ریگان موتور که حضور در صنعت فراوری و واردات خودرو در سال 95 اعلام و در سال 96 با شرکت در نمایشگاه خودرو...

8 مرداد 1401
تعداد: (360)