ابراهیمی: خواسته های گل محمدی برآورده نشود حق دارد استعفا کند

به گزارش مجله چایی، مربی پیشین تیم فوتبال فوتبال پرسپولیس این حق را برای سرمربی فعلی سرخپوشان قائل است که در صورت برآورده نشدن خواسته هایش تیم را ترک کند.

ابراهیمی: خواسته های گل محمدی برآورده نشود حق دارد استعفا کند

ناصر ابراهیمی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره تهدید یحیی گل محمدی به استعفا بعد از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، گفت: متاسفانه مسئله فقط یحیی و پرسپولیس نیستند و بیشتر باشگاه ها این مسائل را دارند. قراردادها با بازیکنان و مربیان بسته می گردد، ولی توان برآورده کردن خواسته های آنها وجود ندارد. به جز یحیی خیلی از بازیکنان هم از باشگاه طلب دارند و این موضوع باعث مسائل می گردد. یکی از بازیکن استقلال 10 سال برای این تیم بازی نموده، اما هنوز دو میلیارد طلب دارد و نمی دهند. می گویند برو از مدیرعاملی که قراردادت را امضا نموده پول بگیر!

وی افزود: چرا بازیکنان ما می خواهند سر از قطر دربیاورند؟ چون کسی از بازی کردن در آنجا ناراضی نیست و همه به موقع پول می گیرند و بعد هم به اروپا می فرایند. یحیی هم از دروغ صحبت می نماید که حق دارد. ممکن است رسول پناه انسان خوبی باشد ولی در تنگنا قرار گرفته است، او که نمی تواند از جیبش برای باشگاه خرج کند. مشکل از جای دیگری است.

مربی پیشین پرسپولیس گفت: در 41 سال 21 مدیرعامل در باشگاه پرسپولیس عوض شده و این یعنی بی ثباتی و درد. در باشگاه های جهان در 40 سال شاید 5-4 مدیر عوض گردد. من یک سوال دارم، کالدرون و برانکو چرا رفتند؟ وقتی باشگاه پول ندهد نمی توان انتظار داشت مربی ایرانی گذشت داشته باشد و پول نگیرد. مگر ما که گذشت کردیم و پول نگرفتیم الان خانه نشین نیستیم و مسائل نداریم؟ اگر مسئله به مادیات ربط دارد، یحیی حق دارد و باید به جایی برود که بتواند مزدش را بگیرد.

ابراهیمی تاکید نمود: این شرایط فقط برای یحیی نیست و برای بازیکنان هم همینطور است. حرفی که یحیی می زند برای بازیکنان هم است، چون بازیکنان به او می گویند که پول نگرفته اند. فقط آمادگی بدنی مهم نیست، آمادگی روحی و روانی هم مهم است. باشگاه باید طوری عمل کند که بازیکن و مربی دغدغه ای نداشته باشد. ترابی به قطر رفت چون اینجا پول نمی دهند، اما تا حالا دیده اید کسی از کشورهای حاشیه خلیج فارس شکایت نموده باشد؟

وی درباره اینکه گل محمدی از عملکرد باشگاه در جابجایی ناراحت است، گفت: باید خواسته های مربی برآورده گردد. مربی باید بازیکن انتخاب کند اما احتمالا از سوی باشگاه کوتاهی شده و او ناراحت شده است. مسائل فقط یک مورد نیست و نمی توان گفت این وسط گل محمدی مقصر است. اگر خواسته های مربی اجرا نگردد به نظر من حق با یحیی است و باید جدا گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 آبان 1399 بروزرسانی: 2 آبان 1399 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 655

به "ابراهیمی: خواسته های گل محمدی برآورده نشود حق دارد استعفا کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابراهیمی: خواسته های گل محمدی برآورده نشود حق دارد استعفا کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید