اخطار روسیه به ناوهای آمریکایی در دریای سیاه

به گزارش مجله چایی، خبرگزاری خبرنگاران- روسیه امروز (سه شنبه) به آمریکا هشدار داد که به نفع خودشان است که مطمئن شوند کشتی های جنگی اشان از شبه جزیره کریمه دور میشوند. مسکو استقرار آنها در دریای سیاه را به منزله اقدامی تحریک آمیز علیه روسیه دانست.

اخطار روسیه به ناوهای آمریکایی در دریای سیاه

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از خبرگزاری رویترز، مسکو در سال 2014 شبه جزیره کریمه را به خاک خود ملحق کرد و دو ناو آمریکایی قرار است در روزهای آینده و در بحبوحه افزایش تنش ها در شرق اوکراین وارد دریای سیاه شوند.

استقرار این ناوها در حالی صورت می گیرد که غرب نگران اوضاع در اوکراین بابت حضور نیروهای روسی در نزدیک مرز شرقی اوکراین و در کریمه است. روسیه گفته که این اقدامات را مناسب می داند و برای اهداف دفاعی است.

سرگئی ریابکوف، معاون وزیر خارجه روسیه به ناوهای آمریکایی هشدار داد تا فاصله خود را حفظ نمایند. او بیان کرد که خطر رویدادهای غیرمنتظره بسیار بالاست.

ریابکوف ادامه داد: جایی برای ناوهای آمریکایی در نزدیکی سواحل ما قطعا وجود ندارد و این اقدامات از سوی آنها تحریک آمیز است. من به این دلیل از این واژه استفاده می کنم چون آنها دارند میزان حساسیت ما را می سنجند و با اعصاب ما بازی می نمایند. آنها پیروز نمی شوند.

وی ادامه داد: ما به آمریکا هشدار می دهیم که بهتر است برای خودشان هم که شده از کریمه و ساحل ما در دریای سیاه فاصله بگیرند. این برای خودشان هم خوب است.

پنتاگون از اظهارنظر درباره استقرار ناوهای آمریکایی امتناع کرد و گفت، این ناوها به صورت معمول به منطقه اعزام می شوند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 17 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1400 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 1042

به "اخطار روسیه به ناوهای آمریکایی در دریای سیاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اخطار روسیه به ناوهای آمریکایی در دریای سیاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید