ارائه خدمات به صنایع رنگ و رزین با راه اندازی آزمایشگاه های پیشرفته داخلی

به گزارش مجله چایی، یک شرکت دانش بنیان با تاسیس آزمایشگاه پیشرفته خدمات تخصصی به تولیدکنندگان رنگ و رزین و دیگر صنایع ارائه داد.

ارائه خدمات به صنایع رنگ و رزین با راه اندازی آزمایشگاه های پیشرفته داخلی

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرنگاران به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مهتاب ادریسی ارانی مدیرعامل شرکت دانش بنیان نیکان اکسیر آزما گفت: این واحد دانش بنیان سعی نموده است که خدمات تخصصی به نهادهای ناظر و شرکت های تولیدی ارائه دهد. علاوه بر انجام آزمایش های کنترل کیفی، مشاوره های تخصصی نیز به شرکت های تولیدی ارائه می کنیم.

مدیرعامل شرکت دانش بنیان نیکان اکسیر آزما، در ادامه اضافه نمود: ما همکار اداره استاندارد هستیم و به تازگی نیز همکاری خود را با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شروع نموده ایم. عمده تمرکز ما در حوزه رنگ و پوشش های صنعتی است که طیف گسترده ای از محصولات را شامل می گردد.

به گفته وی، ما یک آزمایشگاه پیشرفته در اختیار داریم و آزمایش ها و تحقیقات لازم را در خصوص رنگ و رزین انجام می دهیم و شرکت ها، صنایع مختلف و نهادهای نظارتی مانند سازمان استاندارد از نتایج این آزمایشات برخوردار می شوند.

این فعال دانش بنیان ضمن بیان جزئیات بیشتری از فعالیت های شرکت، گفت: در صنعت ساختمان از چسب های مختلفی استفاده می گردد که ما با انجام کار تحقیقی و آزمایش روی آنها توانسته ایم، خدمات کنترل کیفی مناسبی در این حوزه انجام دهیم. همچنین در این آزمایشگاه در زمینه عیار فلزات گران بها نیز آزمون های مختلفی انجام گرفته است.

ادریسی ارانی با تاکید بر رعایت چهارچوب های علمی در جریان آزمایشات، اضافه نمود: شرکت های بازرسی وجود دارند که براساس تکالیفی که دارند، نمونه های محصولات مختلف را از شرکت های تولیدی جمع آوری می نمایند، در این شرکت و در آزمایشگاه نیز این محصولات از جنبه های مختلفی تست می شوند.

وی همچنین اعلام کرد: در آزمایش محصولات، چالش ها و تخلفات احتمالی، معین می گردد و سازمان استاندارد در زمینه اعطای نشان استاندارد به آن محصول تصمیم گیری خواهد نمود. همچنین در همکاری با وزارت بهداشت، میزان سلامت و کیفیت پوشش های به کار رفته در قوطی های کنسرو آنالیز می گردد تا از نظر سلامتی و بهداشتی ایمن و مورد تایید باشند.

مدیرعامل شرکت دانش بنیان نیکان اکسیر آزما، با تشریح روینمودهای فنی شرکت، گفت: در این بین سعی کردیم که به شرکت های تولیدی نیز مشاوره ارائه کنیم و در خصوص فرمول محصول و ایرادات آن، نظرات کارشناسی را منعکس کنیم تا محصول خود را بهینه تر سازند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 7 خرداد 1400 بروزرسانی: 7 خرداد 1400 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 1079

به "ارائه خدمات به صنایع رنگ و رزین با راه اندازی آزمایشگاه های پیشرفته داخلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارائه خدمات به صنایع رنگ و رزین با راه اندازی آزمایشگاه های پیشرفته داخلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید