اسکوچیچ: به تیم ملی ایران اعتماد کامل دارم، از انتظارات مردم کاملا آگاهیم

به گزارش مجله چایی، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: به تیم ملی ایران ایمان کامل دارم به همین خاطر نیت مان این است که تمام تلاشمان را برای انجام مسئولیتی که داریم به کار ببندیم.

اسکوچیچ: به تیم ملی ایران اعتماد کامل دارم، از انتظارات مردم کاملا آگاهیم

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، به نقل از سایت فدراسیون فوتبال،دراگان اسکوچیچ اظهار داشت: ما کاملاً از انتظارات تمامی مردمی که نمایندگی شان می کنیم و هواداران تیم ملی آگاهیم و برای تحقق آن خواهیم جنگید.

متن کامل پیام اسکوچیچ به شرح ذیل است:

قبل از هر چیز، در این اردو مهم ترین موضوع برای من و کادر فنی انتقال انرژی مثبت و روحیه تازه به بازیکنان و همچنین معرفی خواسته ها و انتظارات جدیدی است که از آنها داریم.ما قویاً معتقدیم که این تیم ظرفیت های فراوان دارد و در عین حال، پتانسیل هایی که باید از حالت بالقوه به حالت بالفعل تبدیل کنیم.

وی افزود: متاسفانه در این اردو نتوانستیم بعضی از بازیکنان را به دلیل مصدومیت در اختیار داشته باشیم اما این مسائل در فوتبال اجتناب ناپذیرند.ویروس کرونا نیز شرایطی را به وجود آورده که جابه جایی و سفر را برای ما سخت کرده است.با این حال، ما در تیم ملی برای برگزاری هرچه بهتر اردو از تمام وجودمان مایه می گذاریم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران اظهار داشت: همانطور که گفتم، من به تیم ملی ایران ایمان کامل دارم. به همین خاطر نیت مان این است که تمام تلاشمان را برای انجام مسئولیتی که داریم به کار ببندیم.ما کاملاً از انتظارات تمامی مردمی که نمایندگی شان می کنیم و هواداران تیم ملی آگاهیم و برای تحقق آن خواهیم جنگید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 آبان 1399 بروزرسانی: 19 آبان 1399 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 690

به "اسکوچیچ: به تیم ملی ایران اعتماد کامل دارم، از انتظارات مردم کاملا آگاهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسکوچیچ: به تیم ملی ایران اعتماد کامل دارم، از انتظارات مردم کاملا آگاهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید