اصرار یحیی به آنالیز ادعاهای رسول پناه: اثبات کند که من دلالم!

به گزارش مجله چایی، ماجراها و جنجالهای مدیریتی در پرسپولیس انتها باعث شکسته شدن سکوت یحیی گل محمدی شد.

اصرار یحیی به آنالیز ادعاهای رسول پناه: اثبات کند که من دلالم!

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، سرمربی قرمزها بعد از تساوی در دربی هر آنچه در دل داشت را بیرون ریخت و ابتدا از حضور رسول پناه به عنوان رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس انتقاد کرد و سپس در کنفرانس بعد از بازی پا را فراتر گذاشت و به سلطانی فر اولتیماتوم داد که اگر ظرف 48 ساعت رسول پناه نرود، تبعاتش پای خود وزیر است که ویدیوی سوم از سریال رسول پناه منتشر شد.

یحیی گل محمدی در این مدت که از حرف های رسول پناه درخصوص دلالی اش در فوتبال می گذرد، هیچ اشاره ای به صحبت های او و دفاع از خودش نکرد تا خیلی ها باور نمایند که این حرف های رئیس هیات مدیره باشگاه را فراموش نموده و دیگر نمی خواهد به حواشی دامن بزند اما موضوع اینجاست که او نه تنها این حرف ها را فراموش ننموده بلکه از گوشه و کنار پیگیر این حرف ها بوده تا ریشه و منشاء این صحبت ها را نیز پیدا کند.

حالا هم ظاهرا یحیی خواهان رسیدگی به این صحبت های رسول پناه شده است. او معتقد است صحبت های رئیس هیات مدیره باید مورد آنالیز قرار بگیرد و اگر این حرف هایش صحت دارد، کمیته اخلاق و دیگر نهادها به موضوع ورود نموده و او را با محرومیت روبرو نمایند. درصورتی که رسول پناه نتوانست برای حرف هایش دلیل، سند و شاهد بیاورد، باید به دلیل نشر اکاذیب و خدشه وارد کردن به شخصیت سرمربی پرسپولیس، توسط نهادهای مربوطه بازخواست گردد.

یحیی به صورت رسمی هنوز رسول پناه در کمیته اخلاق یا دادسرای فرهنگ و رسانه شکایت ننموده اما عقیده دارد کمترین جریمه ای که می توان برای او در نظر گرفت، عزل از سمت خود در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس است. باید دید چرا یحیی تا این لحظه از رسول پناه شکایت ننموده است.

جدا از گله های یحیی، فایل های صوتی و تصویری لو رفته از رسول پناه خود به تنهایی گواه آن است که مهدی رسول پناه رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس از زمان حضورش در باشگاه پرسپولیس تا چه اندازه برای این تیم با حاشیه ها دست به گریبان بوده یا خود رسول پناه حاشیه ساز بوده است.

با توجه به اصرار یحیی برای ورود وزارت ورزش و کمیته اخلاق به ادعاهای رسول پناه در جلسه با جعفر سمیعی مدیرعامل این باشگاه که خود پیش از این مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان بوده است باید منتظر ماند و دید که تقابل رسول پناه و یحیی گل محمدی به کجا ختم می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 بهمن 1399 بروزرسانی: 28 بهمن 1399 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 886

به "اصرار یحیی به آنالیز ادعاهای رسول پناه: اثبات کند که من دلالم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اصرار یحیی به آنالیز ادعاهای رسول پناه: اثبات کند که من دلالم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید