اطلاعاتی در خصوص کانادا و مهاجرت به این کشور

به گزارش مجله چایی، یکی از مهمترین تصمیماتی که قبل از مهاجرت به این کشور باید گرفته گردد این موضوع است که در مدام شهر این کشور تصمیم داردید ساکن شوید. در ادامه اطلاعاتی را در اختیار شما می گذاریم که راحت تر و با شناخت بیشتر به این کشور به وسیله تهیه بلیط هواپیما کانادا مهاجرت کنید.

اطلاعاتی در خصوص کانادا و مهاجرت به این کشور

جهت دریافت مشاوره سفر با تور کانادا با ما همراه باشید، سفر به آبشار نیاگارا و شهرهای پیشرفته تورنتو و مونترال را در کنار ما تجربه کنید.

کانادا از نظر وسعت جغرافیایی با داشتن 9984640 کیلومتر مربع وسعت 6 برابر کشور ایران و 40 برابر انگلیس است. این کشور دارای 10 استان است و علاوه براین به 3 قلمرو نیز تقسیم می گردد که همه ساله افراد زیادی با بلیط هواپیما کانادا برای دیدن این کشور به این منطقه سفر می نمایند.

دیگر استان های این کشور عبارتند از کبک، آلبرتا، بریتیش، کلمبیا، مانیتوبا، نیوبرانزویک، نیوفاندلند، ولابرادور، نووالسکوشیا، اونتاریو، جزیره پرینس ادوارد و ساسکاچوان که در سال هرکدام خود را برای پذیرایی از مسافرانی که با بلیط هواپیما کانادا به این کشور سفر می نمایند آماده می نمایند.همانطور که گفته شد این کشور دارای سه قلمرو می باشد که خطه شمال غرب، نوناووت و یوکان نام دارند.

با توجه به آخرین آماری که توسط اداره آمار این کشور در مورد میزان جمعیت ساکن در این کشور اعلام شده است جمعیتی حدود سی و سه میلیون و ششصد هزار نفر در این کشور ساکن هستند که بعضی از آنها افرادی هستند که با بلیط هواپیما کانادا برای مهاجرت راهی این کشور شده اند. همچنین با توجه به آمار گرفته شده و اعلام شده بیشترین تراکم جمعیت در شهرهایی است که تنها 250 کیلومتر با مرز آمریکا فاصله دارند.

برای افرادی که با بلیط هواپیما کانادا به این کشور سفر می نمایند آگاهی ازاین موضوع که حکومت کانادا دموکراتیک فدرال است جالب توجه باشد این در حالی است که این حکومت به شکل حکومتی استانی و کشوری اداره می گردد. این موضوع بدین معناست که قدرت در میان دولت های استانی و دولت مرکزی یا همان کشوری تقسیم شده است.

ایالات متحده آمریکا

آمریکا یک جمهوری فدرال است که از 50 ایالت، یک منطقه فدرال، 5 سرزمین خودمختار و مجموعه ای از جزایر پراکنده، تشکیل شده است. برای سفر و خرید بلیط هواپیما آمریکا بهتر است بدانید که این کشور با مساحتی در حدود 8/9 میلیون کیلومتر مربع، دارای جمعیتی برابر با 325 میلیون نفر است.

آمریکا از نظر وسعت چهارمین کشور دنیا و از لحاظ جمعیت مقام سوم دنیا را به خود اختصاص داده است. بلیط هواپیما آمریکا، یکی از بلیط های پرطرفدار است که مورد استقبال بسیاری از گردشگران قرار گرفته است. واشنگتن دی سی پایتخت آمریکا بوده و نیویورک پرجمعیت ترین شهر آن است.

اگر قصد خرید بلیط هواپیما آمریکا را دارید باید بدانید که چهل و هشت ایالت آمریکا و منطقه فدرال پایتخت، در آمریکای شمالی بین کانادا و مکزیک یعنی در سرزمین اصلی ایالت متحده آمریکا واقع شده اند.

جغرافیا آمریکا

اگر به عنوان خریدار بلیط هواپیما آمریکا، به جغرافیا این کشور علاقه مند هستید باید بگوییم که در گوشه شمال غربی آمریکای شمالی، ایالت آلاسکا، بین کانادا از شرق و تنگه برینگ و روسیه از غرب قرار گرفته است. ایالت هاوایی نیز به عنوان یک مجمع الجزیره، در میانه اقیانوس آرام جای گرفته است. قلمروهای ایالت متحده آمریکا در دریای کارائیب و اقیانوس آرام پراکنده شده اند و شامل نه منطقه زمانی می باشد.

یکی از عوامل فروش بالای بلیط هواپیما آمریکا، جغرافیا، آب و هوا و حیات وحش فوق العاده متنوع و گوناگون این کشور است که همین موضوع باعث شده است تا آمریکا در زمره 17 کشور دارای تنوع زیستی فراوان قرار بگیرد و بسیاری از گردشگران با خرید بلیط هواپیما آمریکا به این کشور سفر نمایند و از دیدن مناظر بکر و رویایی آن لذت ببرند.

اگر قبل از خرید بلیط هواپیما آمریکا به جغرافیای این کشور نگاهی بیاندازید خواهید دید که قسمتی از رشته کوه های راکی در غرب آمریکا قرار گرفته است که بزرگترین قله آن در ایالت کلرادو واقع شده است. قله کوه مک کینلی در آلاسکا با ارتفاع 6194 متر، مرتفع ترین نقطه آمریکا است.

خریداران بلیط هواپیما آمریکا می توانند از رودخانه می سی سی پی به عنوان چهارمین رودخانه طولانی دنیا، بزرگ ترین و مهم ترین رودخانه آمریکای شمالی دیدن نمایند. این رودخانه که نقش تجاری و مالی مهمی را در آمیریکا ایفا می نماید به رودخانه میسوری می پیوندد.

آمریکا با کشور کانادا از شمال و با کشور مکزیک در جنوب دارای مرز خاکی می باشد. همچنین با روسیه در شمال غرب قاره آمریکا و سواحل الاسکا، مرز مشترک آبی دارد. شاید این موضوع برای بسیاری از خریداران بلیط هواپیما آمریکا جالب باشد که نام این کشور اقتباسی از نام آمریگو وسپوچی، دنیاگرد و کاشف ایتالیایی است که در سال 1507 میلادی توسط یک نقشه ساز آلمانی به ثبت رسیده است.

تاریخ آمریکا

در حدود 15.000 سال پیش، سرخ پوستان دیرین، مهاجرت خود را از سیبری به سرزمین های اصلی آمریکای شمالی آغاز کردند. از قرن شانزدهم میلادی استعمار قاره آمریکا از طریق اروپایی ها آغاز شد و در ساحل شرقی، ایالات متحده آمریکا با 13 مستعره بریتانیایی بنیان گذاری شد. بسیاری از علاقه مندان به تاریخ برای آشنایی بیشتر با گذشته این کشور، پس از خرید بلیط هواپیما آمریکا از نزدیک به آنالیز تاریخ آن می پردازند.

در سال 1775 میلادی به دلیل اختلافات فراوان بین پادشاهی بریتانیای کبیر و مستعمرات سیزده گانه پیرو جنگ فرانسویان و سرخ پوستان، انقلابی در آمریکا آغاز گشت، که در نهایت منجر به استقلال ایالت متحده آمریکا شد. در سال 1783، جنگ به انتها رسید و بدین ترتیب آمریکا توانست به عنوان نخستین کشور، استقلال خود را از امپراطوری های استعماری پس بگیرد و بدین ترتیب گردشگران زیادی را با خرید بلیط هواپیما آمریکا به سمت خود بکشاند.

منبع: همگردی
انتشار: 28 بهمن 1398 بروزرسانی: 20 آذر 1399 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 151

به "اطلاعاتی در خصوص کانادا و مهاجرت به این کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلاعاتی در خصوص کانادا و مهاجرت به این کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید