امیری: هاشمی نسب نباید آن حرف ها را می زد، استارت موفقیت ما از دربی بود

به گزارش مجله چایی، بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت که سرخپوشان برای موفقیت در لیگ از دربی 94 استارت زدند و با ادامه همین فرایند به آن چیزی که مستحقش هستند خواهند رسید.

امیری: هاشمی نسب نباید آن حرف ها را می زد، استارت موفقیت ما از دربی بود

از پروفایل ما وبلاگ بخار دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگاران، وحید امیری پس از پیروزی 2 بر یک پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان گفت: بازی فوق العاده سنگینی داشتیم. می دانستیم که این تیم با تمام توان مقابل ما بازی خواهد نمود و امتیاز بگیرد و ما هم می دانستیم که کار راحتی نداریم. خداراشکر مقابل فولاد خوزستان برخلاف بازی های قبلی توانستیم نتیجه را حفظ و 3 امتیاز شیرین را کسب کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که پرسپولیس به صدر جدول می رسد؟ گفت: بله، شک نکنید، استارت کار ما از دربی بود، مقابل استقلال خوب بازی کردیم و امروز هم نتیجه گرفتیم. امیدوارم همین فرایند را حفظ کنیم و بتوانیم آن چیزی که مستحقش هستیم به دست بیاوریم.

مهاجم پرسپولیس در مورد این موضوع که در اواخر بازی عصبی بود، توضیح داد: شرایط بازی سخت بود، ما همواره از داوران حمایت نموده ایم ولی متاسفانه داور با اعلام پنالتی جو بازی را خراب کرد و باعث شد تنشی بین نیمکت های دو تیم به وجود بیاید و ما را هم عصبی کرد.

امیری در واکنش به صحبت های هاشمی نسب و اینکه پرسپولیس را یک تیم خاص نامیده است، گفت: نظری درباره صحبت های او ندارم. هاشمی نسب به ما لطف دارد ولی شما امروز دیدید که پنالتی درست نبود علیه تیم ما گرفته و تبدیل به گل هم شد. من مربی فولاد خوزستان را خیلی دوست دارم ولی نباید این حرف ها را بزنند، فولاد تیم خوبی است و در ادامه راه آرزوی موفقیت برای آنها دارم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 اسفند 1399 بروزرسانی: 1 اسفند 1399 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 893

به "امیری: هاشمی نسب نباید آن حرف ها را می زد، استارت موفقیت ما از دربی بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیری: هاشمی نسب نباید آن حرف ها را می زد، استارت موفقیت ما از دربی بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید